26+2 ! men med mange smerter! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

RiUL

HVis du har været bevidstløs og uden vejrtrækning i 17 minutter, burde du da være mere medtaget, og ikke være online på baby et døgn efter? 

Og forstår ikke at de scanner dig mens du er bevidstløs, og efter en genoplivning? Da burde de da koncentere sig om dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Mutti2B

Er det et barn eller tvillinger? I første indlæg skriver du at der ikke er tegn på liv i barnet og senere skriver du at det er tvillinger

Anmeld

12. maj 2012

RiUL

Mutti2B skriver:

Er det et barn eller tvillinger? I første indlæg skriver du at der ikke er tegn på liv i barnet og senere skriver du at det er tvillinger

Synes det lyder lidt som en røverhistorie ..

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

RiUL skriver:

HVis du har været bevidstløs og uden vejrtrækning i 17 minutter, burde du da være mere medtaget, og ikke være online på baby et døgn efter? 

Og forstår ikke at de scanner dig mens du er bevidstløs, og efter en genoplivning? Da burde de da koncentere sig om dig?

jeg beskriver hvad jeg har oplevet. jeg sov ved scanning og ikke bevistløs der. jeg er medtaget men følte jeg skulle høre om nogen havde oplevet noget lignende  det var skam ikke for at gener nogen

Anmeld

12. maj 2012

VNB

RiUL skriver:

Ja det hele lyder da næsten godt nok lidt for utroligt til at være sandt...  

Jeg ville ihvertfald ikke have overskud til at skrive online hvis jeg lige havde været "død" i 17 min og var ved at miste mine babyer i maven... 

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

skulle bare have holdt det for mig selv mellem min familie og kæreste

Anmeld

12. maj 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Vi er nok bare lidt farvede af alle de fake profiler der har været herinde, så når der kommer en historie der lyder lidt for utrolig, så er vi (læs jeg) nok lidt skeptiske

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

forstår jer skam. men vi følte bare at vi vil hører jeres historier. om der var nogen som havde oplevet at få afvide der ikke var liv i jeres børn i maven om der kunne være nogen trøstende ord... beklager hvis jeg har beskrevet et ord forkert men er gravid med tvillinger.

Anmeld

12. maj 2012

Maise86

Anonym skriver:

Hvor er det synd for dig. Tror bare folk herinde er ret mistroiske for tiden pga alle de fakere der har været.

Kunne de ikke med sikkerhed sige om der var liv i mavsen? Og har du mærket liv efterfølgende?

Anmeld

12. maj 2012

Maise86

Anonym skriver:

Hvor er det synd for dig. Tror bare folk herinde er ret mistroiske for tiden pga alle de fakere der har været.

Kunne de ikke med sikkerhed sige om der var liv i mavsen? Og har du mærket liv efterfølgende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.