26+2 ! men med mange smerter! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

morethanperfect

RiUL skriver:

HVis du har været bevidstløs og uden vejrtrækning i 17 minutter, burde du da være mere medtaget, og ikke være online på baby et døgn efter? 

Og forstår ikke at de scanner dig mens du er bevidstløs, og efter en genoplivning? Da burde de da koncentere sig om dig?

Hopper heller ik på denne ..

Sorry TS.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Sofia24

Ej det må altså være en røver den her...

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Hvor er det synd for dig. Tror bare folk herinde er ret mistroiske for tiden pga alle de fakere der har været.

Kunne de ikke med sikkerhed sige om der var liv i mavsen? Og har du mærket liv efterfølgende?

nemlig ikke og de plejer at sparke og spjette.. har ikke mærket noget så må sige jeg er langt nede.. har bare brug for at hører et håb! oven på alle de ord om død osv....

forstår folk inderligt 

Anmeld

12. maj 2012

Maise86

Anonym skriver:

nemlig ikke og de plejer at sparke og spjette.. har ikke mærket noget så må sige jeg er langt nede.. har bare brug for at hører et håb! oven på alle de ord om død osv....

forstår folk inderligt 

Åh stakkels stakkels jer!

Ved man hvorfor du faldt om?

Anmeld

12. maj 2012

Nadia&Daniel

Undre mig lidt over du skriver barnet først - og bagefter er gravid med tvilliger..

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

ja gør man. men kan man slette tråden ønsker ikke mere nederlag

Anmeld

12. maj 2012

Sofia24

Og hvis du er frisk nok til at være online på Baby.dk - burde der da stå læger/jordmødre osv i kø for at tage vare på barnet (børnene)...

Efter det du siger du har været igennem lader man ikke en gravid vente til kl 15 inden scanneren kommer på maven...

Anmeld

12. maj 2012

RiUL

Sofia24 skriver:

Og hvis du er frisk nok til at være online på Baby.dk - burde der da stå læger/jordmødre osv i kø for at tage vare på barnet (børnene)...

Efter det du siger du har været igennem lader man ikke en gravid vente til kl 15 inden scanneren kommer på maven...

Nej, tænker jeg også - og da slet ikke når man er 26+2 ?

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

.. kan man slette tråden.. har ik brug for det nu. jeg skriver senere når jeg har været ved den endelig scanning.

Anmeld

12. maj 2012

christinak

Anonym skriver:

jeg har så mange smerter er virkelig bange Jeg besvimede igår morges hvor kæresten var ude af den.. jeg var helt væk i 17min hvor jeg ikke træk vejret.. lægeambulancen og ambulancen kom.. men da jeg er på sygehuset kunne de ikke se noget tegn på at der var liv i barnet jeg er indlagt nu jeg ved ikke hvad jeg skal gøre... jeg skal til scanning her kl 15 igen  jeg er så bange og ked af det nogen der har oplevet det mit hjerte er knust selv min kæreste græder han siger det gør så ondt inde i ham.. og han har ellers aldrig været begejstret over jeg var gravid..  må sige jeg er så skidt. mangler nogen der kan hjælpe med af få tiden til at gå 

Eftersom du er i uge 26 må de da have lyttet med doptone til babyerne og hvorfor skal du vente til kl 15 de har da akut scanninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.