Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk-Lotusblomst skriver: Lige mine ord... Synes godt nok der bliver "angrebet".. Hvis man er så meget i tvivl så anmeld til staff og lad dem tage sig af det og bevise eller modbevise suspekten!
Lige mine ord... Synes godt nok der bliver "angrebet".. Hvis man er så meget i tvivl så anmeld til staff og lad dem tage sig af det og bevise eller modbevise suspekten!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ploffer skriver: Lige præcis.... Man kan sagtens få afløb for sine tvivl og frustrationer på en pæn måde... ved at anmelde det til staff. Og som staff gentagne gange har sagt, så skal man tage kontakt til dem i stedet for at skyde løs på en evt. uskyldig person
Lige præcis.... Man kan sagtens få afløb for sine tvivl og frustrationer på en pæn måde... ved at anmelde det til staff. Og som staff gentagne gange har sagt, så skal man tage kontakt til dem i stedet for at skyde løs på en evt. uskyldig person
Lige præcis!
Anonym skriver: til jer der mener jeg kunne være hjerneskadet.. Jaaa. det kunne jeg! Men ikke den form som i snakker om!.. mine pus i maven er nok heller ikke sluppet for det.. men jeg valgte at gøre det her til en anonym pga flere ting.. har veninder her inde.. Bare så de ikke fik en chok! jeg har en grund til det.. Dem der ved det men det er jo ikke alle har også lovet at holde det for sig selv i et stykke tid.. Altså skal nok gøre mig ikke anonym når jeg har snakket med dem inden! så der har været en tanke bag det heletiden. min kæreste og jeg var ening om vi må vente med at de kunne se det.. det var ikke for at såre jer på nogen måde men bare for ikke at blive ringet op af alle mulige.. Syns det er uansvarligt at fortælle det hele her... her er et klap til jer der sikkert ikke har sansygligvis ikke tænk på deres næste/venner/veninder.. det er en offeligt side...
til jer der mener jeg kunne være hjerneskadet.. Jaaa. det kunne jeg! Men ikke den form som i snakker om!.. mine pus i maven er nok heller ikke sluppet for det.. men jeg valgte at gøre det her til en anonym pga flere ting.. har veninder her inde.. Bare så de ikke fik en chok! jeg har en grund til det.. Dem der ved det men det er jo ikke alle har også lovet at holde det for sig selv i et stykke tid.. Altså skal nok gøre mig ikke anonym når jeg har snakket med dem inden! så der har været en tanke bag det heletiden. min kæreste og jeg var ening om vi må vente med at de kunne se det.. det var ikke for at såre jer på nogen måde men bare for ikke at blive ringet op af alle mulige.. Syns det er uansvarligt at fortælle det hele her... her er et klap til jer der sikkert ikke har sansygligvis ikke tænk på deres næste/venner/veninder.. det er en offeligt side...
Månsson skriver: Puha sikke en drejning den her tråd tog sig, håber da du er okay oven på alt det her og at dine små pus også er, de kan heldigvis holde til meget har jeg selv erfaret.. Hvis du trænger til at lette hjertet til nogle som bare lytter så må du meget gerne skrive til mig Og ellers held og lykke med det hele
Puha sikke en drejning den her tråd tog sig, håber da du er okay oven på alt det her og at dine små pus også er, de kan heldigvis holde til meget har jeg selv erfaret.. Hvis du trænger til at lette hjertet til nogle som bare lytter så må du meget gerne skrive til mig Og ellers held og lykke med det hele
GOdt, alt er som det skal være.
Min kæreste er født døv men fik hørelsen tilbage da han var 1,5 år. Mirakler sker, og heldigvis.
Misteo eller ej, synes jeg, vi skylder alle herinde at lade tvivlen komme dem til gode
God weekend til jer alle
Kathepige skriver: GOdt, alt er som det skal være. Min kæreste er født døv men fik hørelsen tilbage da han var 1,5 år. Mirakler sker, og heldigvis. Misteo eller ej, synes jeg, vi skylder alle herinde at lade tvivlen komme dem til gode God weekend til jer alle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128