Navn til Tristans lille søster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

Polkaprik

Rosa eller Lili/y

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Sara_S

Hvad med Elina?

Hvorfor skal navnet kun være på 4 bogstave? Tristan har jo flere

Egentlig er det kun fordi Tristan og Daniele (min mands navn) er på 7 bogstaver, så skal lillepigens navn være på 4 bogstaver ligesom mit... men det er faktisk ikke det vigtigste af kravene, det er bare en sød (men fuldstændig ligegyldig - I know) detalje 

Anmeld

25. maj 2012

Sara_S

hehe må lige nævne Isolde

Yes! Vi ved!  Men nu hedder en af vores katte Isotta  (den italienske version af Isolde) så det er måske ikke så pænt at give vores datter det samme navn som katten! Men ja, jeg er vild med navne fra den keltiske tradition... og der er min mand faktisk også: vi havde snakket om Uther (hvis det var en dreng) og Igraine (til pige) men fandt hurtigt ud af at de nok er lidt for specielle... øv!

Anmeld

25. maj 2012

Muhmi

Tristan og Fie

Tristan og Tora

Tristan og Freja

Tristan og Tilde

Tristan og Maya

Tristan og Cille

Tristan og Sus

Tristan og Sanne

Tristan og Viki

Tristan og Clair

Tristan og Ida

Tristan og Sif

Anmeld

25. maj 2012

Sara_S

Muhmi skriver:

Tristan og Fie

Tristan og Tora

Tristan og Freja

Tristan og Tilde

Tristan og Maya

Tristan og Cille

Tristan og Sus

Tristan og Sanne

Tristan og Viki

Tristan og Clair

Tristan og Ida

Tristan og Sif

Jeg kan rigtig godt lide de fleste at de navne du nævner!  ...men de vil nok lyde lidt for "danske" i vores families ører. 

Anmeld

25. maj 2012

Sara_S

Guldimaven skriver:

Det passer godt nok slet ikke til jeres krav.. Men jeg syntes tristan og smilla lyder godt sammen! 

Jeg kan rigtig godt lide Smilla! Plus, det udtales faktisk på samme måde på italiensk, derfor løftede jeg det for manden... som så slet ikke kan lide det!! Forstår ham ikke nogle gange!!!!  

Anmeld

25. maj 2012

Muhmi

Jeg kan rigtig godt lide de fleste at de navne du nævner!  ...men de vil nok lyde lidt for "danske" i vores families ører. 

Tristan og Taya  / Kaya

Anmeld

25. maj 2012

Pigent

Kom lige til at tænke på et navn mere som jeg synes passer godt til Tristan. Tristan og Angela? 

Hvis i gerne vil have et italiensk navn så har jeg fundet en hjemmeside hvor man kan finde nogen. Har søgt efter italienske navne så du kan bare kig listen igennem. 

http://www.min-mave.dk/navne/liste  

Anmeld

25. maj 2012

Nitz - <3 David

Nu har jeg ikke lst alle forslagene.. Men hvad med Freya.. ved godt det ikke er på 4 bogstaver. Men det er da et ret bibelsk navn.. Og kan også udtales på internationalt plan..

Anmeld

25. maj 2012

Muhmi

Nitz - <3 David skriver:

Nu har jeg ikke lst alle forslagene.. Men hvad med Freya.. ved godt det ikke er på 4 bogstaver. Men det er da et ret bibelsk navn.. Og kan også udtales på internationalt plan..

Det måtte ikke være bibelsk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.