Navn til Tristans lille søster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

FrkLarsen

Sara_S skriver:

Elsker navnet Alba!! Min mand er bare ikke så vild med det... øv!! 

Øv øv, men mon ikke at han bare skal tygge lidt på det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Nessie

Sara_S skriver:

Jeg hedder selv Sara  
Mira kan jeg bare ikke lide, ved endelig ikke hvorfor...

Linda synes jeg er rigtig flot! 

Nå ja '

Ha ha, sådan går det, når tingene går stærkt, måske nok derfor Sara poppede op som det første

Hmm, så Maya, Monya, Runa, Luna?

Anmeld

11. maj 2012

bøgelund

Sara_S skriver:

Ja, manden og jeg er blevet enig om lillesøsters navn... Det blev så hverken min eller hans første prioritet, men et helt tredje navn som vi begge er ret glade for.... men men men... 

Er der et pigenavn, I synes klinger specielt godt medstorebrors navn,  Tristan?

Vi er ret kræsen begge to denne her gang og har rigtig mange krav.

Det skal være et kort navn (helst 4 bogstaver)

Det skal være internationalt (læs: det skal kunne læses også på italiensk, på nogenlunde samme måde)

Og det skal ikke komme fra biblen eller kunne forbindes med noget religiøst (sådan har vi det bare)

Men kom med jeres forslag, det kan være vi forelsker os i et navn, som slet ikke overholder de krav! 

Anna  

Anmeld

11. maj 2012

Kofoed.

Kan godt lide Kira, med synes det lyder lidt sjovt sammen med Tristan. Men den oplagte er da Bell eller den lidt længere udgave Bella

Anmeld

12. maj 2012

Pigent

Ja, manden og jeg er blevet enig om lillesøsters navn... Det blev så hverken min eller hans første prioritet, men et helt tredje navn som vi begge er ret glade for.... men men men... 

Det skal være internationalt (læs: det skal kunne læses også på italiensk, på nogenlunde samme måde)

Og det skal ikke komme fra biblen eller kunne forbindes med noget religiøst (sådan har vi det bare)

Men kom med jeres forslag, det kan være vi forelsker os i et navn, som slet ikke overholder de krav! 

Altså da jeg så der stod "Navn til Tristans lillesøster" var det første jeg tænkte Celina  Tristan og Celina synes de passer rigtig godt sammen. 

Ellers synes jeg de her passer godt til Tristan

Melanie 
Viola
Michelle
Stephanie
Julia
Mynthe 
Cecilie  

Anmeld

12. maj 2012

MaybeBaby

Sara_S skriver:

Er selv mor til en Tristan og så kan man altså bare ikke få et barn bagefter der hedder Jesper eller Anne.
Med henblik på et kort navn og med italiensk baggrund, hvad så med Lucca? Ikke at det er på 4, men Tristan og Lucca passer da.meget godt sammen

/Mette

Anmeld

12. maj 2012

Kløver

Tristan og Abby

Anmeld

12. maj 2012

ESV

Liva??

Anmeld

12. maj 2012

LinLin

Anna

Anmeld

12. maj 2012

DitteFisk

Jeg er helt vild med Lily

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.