Navn til Tristans lille søster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

Sara_S

MortilElias2010 skriver:

Det skulle vel ikke være Ally, det navn I har tænkt på? 

Ahahaha...  Nej, nej! vi er en del mere nørdet end det! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Sara_S

MorDk skriver:

Linea

Leah

Malia

Maria

Malou

Aiya

Rosa

Lina

Luna

Anine

Nogle er med mere en 4 bogstaver... ( sorry)

Tak!

Luna var faktisk min mands første prio... men jeg kan bare ikke lide det... og jeg ved ikke hvorfor! Luna betyder måne på italiensk, så betydning er også rigtig smuk... men der er et el. andet som gør at jeg ikke kan forelske mig i det nanv.... øv 

Anmeld

26. maj 2012

Sara_S

NV skriver:

Hi hi tænker på slankemiddlet Alli . Men ellers super sødt navn.

Min mor øddelage Lotus for os, da hun kaldte det for toiletpapir.

Ally/Alli = Slankemiddel og Lotus = toiletpapir

Hehehe!  Heldigvis er det ikke Alli  

Og ja, jeg kender det godt... Min 1. prio var Clio (og det er stadigvæk det navn jeg synes er flottest!) men alle tænker straks på bilen. 

Anmeld

26. maj 2012

Sara_S

Guldimaven skriver:

Ihh, det var da træls.. Måske han kan overtales?? Jeg kunne overtale min, til at vores søn skal hedde Liam.

Jeg kan desværre ikke overtale ham denne her gang... Jeg valgte Tristans navn og kæmpede for det! Han kunne bare ikke lide navnet i starten men heldigvis er han blevet glad for det, det betyder dog at denne gang har han det sidste ord! 

Anmeld

26. maj 2012

Francisca

Sara_S skriver:

Jeg kan desværre ikke overtale ham denne her gang... Jeg valgte Tristans navn og kæmpede for det! Han kunne bare ikke lide navnet i starten men heldigvis er han blevet glad for det, det betyder dog at denne gang har han det sidste ord! 

Altså nu hedder jeg selv Francisca men syntes selv det er et flot navn som både kan utales af danskere og italienere  hehe

Ellers Gabriella og Desiree

Anmeld

26. maj 2012

MortilElias2010

NV skriver:

Hi hi tænker på slankemiddlet Alli . Men ellers super sødt navn.

Min mor øddelage Lotus for os, da hun kaldte det for toiletpapir.

Ally/Alli = Slankemiddel og Lotus = toiletpapir

Ja sådan har jeg det også lidt med Lotus, men det er stadigvæk både manden og mit yndlingsnavn til en pige, skulle vi på et tidspunkt få lyst til et barn mere og det så bliver en pige. Eller Silke, men det er mit eget personlige favoritnavn og passer godt til Elias. Det gør de begge  

Anmeld

26. maj 2012

MortilElias2010

Sara_S skriver:

Hehehe!  Heldigvis er det ikke Alli  

Og ja, jeg kender det godt... Min 1. prio var Clio (og det er stadigvæk det navn jeg synes er flottest!) men alle tænker straks på bilen. 

Jeg tænker straks på Climax  ved det navn Clio. Det er mærkeligt som man bare lige i sekundet kan få helt andre associationer pågrund af et navn.. 

Anmeld

26. maj 2012

MortilElias2010

Sara_S skriver:

Ahahaha...  Nej, nej! vi er en del mere nørdet end det! 

Elsker gåder og mysterier, så kunne ikke lade være 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.