Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sara_S skriver: Ja, manden og jeg er blevet enig om lillesøsters navn... Det blev så hverken min eller hans første prioritet, men et helt tredje navn som vi begge er ret glade for.... men men men... Er der et pigenavn, I synes klinger specielt godt medstorebrors navn, Tristan? Vi er ret kræsen begge to denne her gang og har rigtig mange krav. Det skal være et kort navn (helst 4 bogstaver) Det skal være internationalt (læs: det skal kunne læses også på italiensk, på nogenlunde samme måde) Og det skal ikke komme fra biblen eller kunne forbindes med noget religiøst (sådan har vi det bare) Men kom med jeres forslag, det kan være vi forelsker os i et navn, som slet ikke overholder de krav!
Ja, manden og jeg er blevet enig om lillesøsters navn... Det blev så hverken min eller hans første prioritet, men et helt tredje navn som vi begge er ret glade for.... men men men...
Er der et pigenavn, I synes klinger specielt godt medstorebrors navn, Tristan?
Vi er ret kræsen begge to denne her gang og har rigtig mange krav.
Det skal være et kort navn (helst 4 bogstaver)
Det skal være internationalt (læs: det skal kunne læses også på italiensk, på nogenlunde samme måde)
Og det skal ikke komme fra biblen eller kunne forbindes med noget religiøst (sådan har vi det bare)
Men kom med jeres forslag, det kan være vi forelsker os i et navn, som slet ikke overholder de krav!
Tristan & Zelma var det førte jeg tænkte på
Min første tanke var Tristian og Sofia!
Ved godt det er længere, men ellers:
Alma, Dicte, Selma, Silje, Milla & Vilma passer super godt med Tristian!
Har slet ikke opdaget at du var gravid... og så med en lille pige..
Jeg har ingen ide til navn, men jeg vil da godt høre hvad i har fundet på
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Anna, Marie, Emilie, Sarah
Tristan og ...
Nora
Ella
Mira
Stella
Bare mit bud :
Tristan og Tara
Nu ved jeg ikke om de er nævnt, men mine bud er:
Anna
Alba/Alva/Alma
Asta
Aya
Bella
Claire
Clara
Elisa/Elina
Fiona
Hanna
Ida
Lucca
Lucia
Leah
Nora/Noa
Olivia
Oline
Sofia
Silla
Silvia
Wilma
Tullepigen90 skriver: Nu ved jeg ikke om de er nævnt, men mine bud er: Anna Alba/Alva/Alma Asta Aya Bella Claire Clara Ella Elisa/Elina Fiona Hanna Ida Lucca Lucia Leah Nora/Noa Olivia Oline Sofia Silla Silvia Wilma
Sikke mange gode bud! Tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128