Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
come2 skriver: Bare mit bud : Tristan og Tara
Bare mit bud :
Tristan og Tara
Tara ligger desværre lidt for tæt op ad mit egen navn desværre (hedder selv Sara) Men ja, de klinger godt sammen!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har slet ikke opdaget at du var gravid... og så med en lille pige.. Jeg har ingen ide til navn, men jeg vil da godt høre hvad i har fundet på
Har slet ikke opdaget at du var gravid... og så med en lille pige..
Jeg har ingen ide til navn, men jeg vil da godt høre hvad i har fundet på
Jaaaaaa! Vi er super lykkelige!!!
De navn vi godt kan lide forbliver hemmeligt, i hvert fald lige lidt endnu...
Den er lidt for speciel måske (både på dansk og italiensk) og vi vil ikke blive påvirket af hvad andre siger (de fleste er dog ret neutrale) - jeg kan sige at vi har først hørt det i en tv-serie (totally lame, I know!) men det er et rigtig flot navn med en rigtig flot betydning... og det passer ift. vores krav! Win-win!
Tine, Stine, Lea, Thea, Mie, Mia, Maja, Fie, Ida, Sif, Frej.... Det var lige det jeg kom på
Synes selv Tristan og Fie lyder sødt
MomseJulia skriver: Min første tanke var Tristian og Sofia! Ved godt det er længere, men ellers: Alma, Dicte, Selma, Silje, Milla & Vilma passer super godt med Tristian!
Min første tanke var Tristian og Sofia!
Ved godt det er længere, men ellers:
Alma, Dicte, Selma, Silje, Milla & Vilma passer super godt med Tristian!
Jeg synes også de passer rigtig godt sammen!!!!!
Og Tristan skulle faktisk hedde Emma Sofia hvis han var en pige... Denne gang har vi valgt at droppe Emma (der er simpelthen for mange Emma'er - både her i Dk og i Italien) og manden er lige pludselig ikke så glad for Sofia mere... øvøvøv ... men sikke et flot navn!
Pylle3 skriver: Tristan & Zelma var det førte jeg tænkte på
Tristan & Zelma var det førte jeg tænkte på
Zelma er jeg desværre ikke så vild med...
MaybeBaby skriver: Er selv mor til en Tristan og så kan man altså bare ikke få et barn bagefter der hedder Jesper eller Anne. Med henblik på et kort navn og med italiensk baggrund, hvad så med Lucca? Ikke at det er på 4, men Tristan og Lucca passer da.meget godt sammen /Mette
Er selv mor til en Tristan og så kan man altså bare ikke få et barn bagefter der hedder Jesper eller Anne. Med henblik på et kort navn og med italiensk baggrund, hvad så med Lucca? Ikke at det er på 4, men Tristan og Lucca passer da.meget godt sammen /Mette
Lige præcis!
Lucca er desværre udelukket, da det er en by i Toscana som ligger ikke så langt væk fra hvor vi bor... Det vil altså lyde meget meget mærkeligt for vores familie for eksempel.
Udover det, Lucca er en de smukkeste byer i Italien!!
... og Luca (met et "C") er et drengenavn på italiensk
rikkeregnbue skriver: Tine, Stine, Lea, Thea, Mie, Mia, Maja, Fie, Ida, Sif, Frej.... Det var lige det jeg kom på Synes selv Tristan og Fie lyder sødt
De er desværre "for danske" alle sammen Men rigtig flotte er de!
Hvad med Elina?
Hvorfor skal navnet kun være på 4 bogstave? Tristan har jo flere
hehe må lige nævne Isolde
Det passer godt nok slet ikke til jeres krav.. Men jeg syntes tristan og smilla lyder godt sammen!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128