hvem føder først???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Hehe... jeg går og krydser for Lionel ikke er for svært om dagen, at jeg bare kan lægge ham fra mig og få lavet de ting der nu engang skal gøres og at han vil elske og ligge i isn barnevogn når jeg er ude. (især under div. indkøb)  

Sørger du for det med barnevognen fra starten så er der normalt ingen problemer med det

Min svigerinde har haft store problemer med min nevø fordi hun gemte ham væk derhjemme de første mange måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Sørger du for det med barnevognen fra starten så er der normalt ingen problemer med det

Min svigerinde har haft store problemer med min nevø fordi hun gemte ham væk derhjemme de første mange måneder

Jeg smutter ham ned i vognen A.S.A.P og vænner ham til de ting jeg har brug for at han er vant til, når først herren skal arbejde igen er jeg nød til at have Lionel i en god rutine.

Anmeld

16. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Jeg smutter ham ned i vognen A.S.A.P og vænner ham til de ting jeg har brug for at han er vant til, når først herren skal arbejde igen er jeg nød til at have Lionel i en god rutine.

Præcis!

Vi har oz tænkt oz at benytte oz af det forhåbentlig lune vejr og pakke bebs når vi skal besøge mine forældre i den anden ende af byen eller handle og så gå til de ting så hurtigt som muligt 

Anmeld

16. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Præcis!

Vi har oz tænkt oz at benytte oz af det forhåbentlig lune vejr og pakke bebs når vi skal besøge mine forældre i den anden ende af byen eller handle og så gå til de ting så hurtigt som muligt 

ja, god ide...

Anmeld

18. maj 2012

MorTilDenDejligste

er sat til den 9, men sådan som jeg har det ville det ikke gøre noget han kommer ud lidt før, det ligger så også til familien at føde før termin, så det skulle være underligt hvis jeg gik over tid, hvilket min ryg og bækken heller ikke ville være glad for, har det hårdt nok nu med smerter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.