hvem føder først???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

pemiro

jeg tror jeg bliver nr tre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Sille86

eliasogmor skriver:

uhh hold da op.......

Ja tænker jeg os, det kom helt bag på mig at jeg rent faktisk ikke føler mig helt klar endnu.. Men et eller andet sted håber jeg da at det tager til igen.. Meget ambivalent følelse...

Anmeld

10. maj 2012

lio

Sille86 skriver:

Har selv haft veer her i eftermiddag, taget to panodil i aftale m fødegangen og et laaannngttt varmt bad, har efterfølgende fået lidt ro... og så må vi se om der sker mere i løbet af aftenen...

Det er højst sansynligt sat i gang da jeg tidligere i dag var hos lægen og fik en grundig underlivs undersøgelse pga en blærrebetændelse og et for højt tal i min urin prøve, så alt det roderi kan godt sætte det i gang.. lige nu mudrer det bare.. er spændt på om det tager til igen senere eller om jeg får lov at gå lidt længere...  Håber han bliver derinde et par uger endnu...

Jeg har en fornemmer på at du starter fødsels-bølgen

Anmeld

10. maj 2012

lio

eliasogmor skriver:

har også først termin den 29.. men har en fornemmelse....

Har du haft tegn på for tidlig fødsel da?

Anmeld

10. maj 2012

lio

DET Poulsen skriver:

Det bliver helt sikker IKKE mig - jeg tør vædde på han er typen på at  ville blive der ind i de ekstra 14dage..

Tanken om 14 dager over skræmmer mig!!!! Jeg vil virkelig ikke over tid.

Anmeld

10. maj 2012

Sille86

Laijona Äiti skriver:

Jeg har en fornemmer på at du starter fødsels-bølgen

Håber det os lidt... Det er så spændende... Nu må vi se send lidt vestøv og kryds fingerne smiler...

Anmeld

10. maj 2012

lio

Sille86 skriver:

Håber det os lidt... Det er så spændende... Nu må vi se send lidt vestøv og kryds fingerne smiler...

Puster en hel håndfuld efter dig  og krydser

Anmeld

10. maj 2012

Isaac's mor

Er ikk sikker på jeg blir den første, men har i hvertfald en fornemmelse af han kommer tidligere end termin, han er større "end han burde" fik jeg at vide hos JM idag en lille tyksak!

Anmeld

11. maj 2012

eliasogmor

DET Poulsen skriver:

Arh nok ikke som den sidste - så skal i alle i hvert fald føde før tid - jeg er sat til den 9, så det kan senest blive den 23..

ja lad os håbe at du ikke går såg meget over...

Anmeld

11. maj 2012

eliasogmor

Laijona Äiti skriver:

Har du haft tegn på for tidlig fødsel da?

nej kun lidt små veer.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.