hvem føder først???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.753 visninger
44 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

eliasogmor

ja hvem af os føder først?????

jeg er jo helt sikker på det er mig selv.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

M&R

eliasogmor skriver:

ja hvem af os føder først?????

jeg er jo helt sikker på det er mig selv.....

Ja også mig:-):-) he he:-)

Anmeld

10. maj 2012

eliasogmor

M&R skriver:

Ja også mig:-):-) he he:-)

ha ha.. ja nu må vi se......

Anmeld

10. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Det bliver helt sikker IKKE mig - jeg tør vædde på han er typen på at  ville blive der ind i de ekstra 14dage..

Anmeld

10. maj 2012

eliasogmor

DET Poulsen skriver:

Det bliver helt sikker IKKE mig - jeg tør vædde på han er typen på at  ville blive der ind i de ekstra 14dage..

så du siger som nr sidst???

Anmeld

10. maj 2012

lio

Jeg har termin senere på måneden så regner ikke med at være en af de første som melder ud.

Anmeld

10. maj 2012

Sille86

Har selv haft veer her i eftermiddag, taget to panodil i aftale m fødegangen og et laaannngttt varmt bad, har efterfølgende fået lidt ro... og så må vi se om der sker mere i løbet af aftenen...

Det er højst sansynligt sat i gang da jeg tidligere i dag var hos lægen og fik en grundig underlivs undersøgelse pga en blærrebetændelse og et for højt tal i min urin prøve, så alt det roderi kan godt sætte det i gang.. lige nu mudrer det bare.. er spændt på om det tager til igen senere eller om jeg får lov at gå lidt længere...  Håber han bliver derinde et par uger endnu...

Anmeld

10. maj 2012

eliasogmor

Laijona Äiti skriver:

Jeg har termin senere på måneden så regner ikke med at være en af de første som melder ud.

har også først termin den 29.. men har en fornemmelse....

Anmeld

10. maj 2012

eliasogmor

Sille86 skriver:

Har selv haft veer her i eftermiddag, taget to panodil i aftale m fødegangen og et laaannngttt varmt bad, har efterfølgende fået lidt ro... og så må vi se om der sker mere i løbet af aftenen...

Det er højst sansynligt sat i gang da jeg tidligere i dag var hos lægen og fik en grundig underlivs undersøgelse pga en blærrebetændelse og et for højt tal i min urin prøve, så alt det roderi kan godt sætte det i gang.. lige nu mudrer det bare.. er spændt på om det tager til igen senere eller om jeg får lov at gå lidt længere...  Håber han bliver derinde et par uger endnu...

uhh hold da op.......

Anmeld

10. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

eliasogmor skriver:

så du siger som nr sidst???

Arh nok ikke som den sidste - så skal i alle i hvert fald føde før tid - jeg er sat til den 9, så det kan senest blive den 23..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.