hvem føder først???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Team Putte

AnnaKJ skriver:

Hehe - jeg har også termin 29. Juni, men tror nu ikke jeg bliver den første

Hehe det er nok oz mere realistisk når man ligger sidst

Jeg har en fornemmelse af at jeg føder før tid, men har ladet mig fortælle at det er der rigtig mange der har og så går de over tid! Så nu må vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

eliasogmor

Team Putte skriver:

Jeg har en fornemmelse af at jeg føder før tid, men har ladet mig fortælle at det er der rigtig mange der har og så går de over tid! Så nu må vi se

åhh hvad mener du dog???

Anmeld

16. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Min veninde som var sat til mandag sidste uge, har stadig ikke født, hun var ellers så sikker på at baby kom før tid... (Yir rigth, ønske tænkning)

Anmeld

16. maj 2012

Team Putte

eliasogmor skriver:

åhh hvad mener du dog???

Anmeld

16. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Min veninde som var sat til mandag sidste uge, har stadig ikke født, hun var ellers så sikker på at baby kom før tid... (Yir rigth, ønske tænkning)

Jah præcis.. Jeg har en veninde, en kollega og en nabo som alle havde fornemmelsen af at føde før tid og alle 3 gik over med 12, 10 og 12 dage

Jeg har altid haft en tanke omkring uge 36, men håber hun bliver derinde til 38

Anmeld

16. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Jah præcis.. Jeg har en veninde, en kollega og en nabo som alle havde fornemmelsen af at føde før tid og alle 3 gik over med 12, 10 og 12 dage

Jeg har altid haft en tanke omkring uge 36, men håber hun bliver derinde til 38

Jeg kan slet ikke klare tanken om at gå over tid, i hvert fald ikke hvis det bliver helt i juli måned, det nægter jeg...

Anmeld

16. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Jeg kan slet ikke klare tanken om at gå over tid, i hvert fald ikke hvis det bliver helt i juli måned, det nægter jeg...

Du nægter? Det skal da nok få prinsen til at makke ret

Anmeld

16. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Du nægter? Det skal da nok få prinsen til at makke ret

Ja, jeg har en fantasi om at man godt må nægte visse ting..

Anmeld

16. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja, jeg har en fantasi om at man godt må nægte visse ting..

Fantasier er godt

Jeg har en lyserød fantasi om at lillefisen da selvfølgelig sover igennem fra day one!

Anmeld

16. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Fantasier er godt

Jeg har en lyserød fantasi om at lillefisen da selvfølgelig sover igennem fra day one!

Hehe... jeg går og krydser for Lionel ikke er for svært om dagen, at jeg bare kan lægge ham fra mig og få lavet de ting der nu engang skal gøres og at han vil elske og ligge i isn barnevogn når jeg er ude. (især under div. indkøb)  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.