Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
eliasogmor skriver: nej kun lidt små veer.....
nej kun lidt små veer.....
ok.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
eliasogmor skriver: ja hvem af os føder først????? jeg er jo helt sikker på det er mig selv.....
ja hvem af os føder først?????
jeg er jo helt sikker på det er mig selv.....
jeg håber da jeg ligger i gruppen som én af de første
Men eftersom jeg har haft en meget træls gravidtet, ville det ikke undre mig at jeg også skulle gå over tid
Kan godt li' at du trods du er den i gruppen med senest termin, tror det er dig der føder først
Det bliver SÅ spændende når der begynder at komme bebser i gruppen
Sille86 skriver: Håber det os lidt... Det er så spændende... Nu må vi se send lidt vestøv og kryds fingerne smiler...
Håber det os lidt... Det er så spændende... Nu må vi se send lidt vestøv og kryds fingerne smiler...
Tror oz du starter det hele med første fødsel
Er veerne gået i sig selv igen?
Jeg er sikker på jeg føder den 6 eller 7 juni.
Jeg har født de to andre lig på termin, og på præcis den dato jeg selv havde gættet på.
Så spændende om jeg kan gøre det 3 gange i træk ;-)
Team Putte skriver: Tror oz du starter det hele med første fødsel Er veerne gået i sig selv igen?
Ja de er desværre gået i sig selv igen, nu står den bare på uregelæssig mudren i underlivet, menses smerter og nogle "Onde" pluk veer indimellem... men ja som de sagde på fødegangen det kan sagtens komme og gå over det næste stykke tid indtil kroppen selv går i gang for alvor.. glæder mig så meget...
Sille86 skriver: Ja de er desværre gået i sig selv igen, nu står den bare på uregelæssig mudren i underlivet, menses smerter og nogle "Onde" pluk veer indimellem... men ja som de sagde på fødegangen det kan sagtens komme og gå over det næste stykke tid indtil kroppen selv går i gang for alvor.. glæder mig så meget...
Årh det er lidt trist de er forsvundet igen når man lige når at tænke tanken "Mon det er nu!"
Team Putte skriver: Kan godt li' at du trods du er den i gruppen med senest termin, tror det er dig der føder først Det bliver SÅ spændende når der begynder at komme bebser i gruppen
Mine3hjertebørn skriver: Jeg er sikker på jeg føder den 6 eller 7 juni. Jeg har født de to andre lig på termin, og på præcis den dato jeg selv havde gættet på. Så spændende om jeg kan gøre det 3 gange i træk ;-)
Uhh.. det bliver spændende så.. glæder mig til opdatering..
puuusssteeeeeerrr en maaassseee vestøv efter dig... - gider da ikke at de driller dig sådan..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128