LilleChelle skriver:
Vi har også hundtotal på vores .. Den inkl. bl.a. ansvarsforsikring, livsforsikring og sygeforsikring. Nogle forsikringer som bare er så super vigtige at have, hvis uheldet er ude.
Ansvarsforsikringen skal man selvfølgelig altid have, da den er lovpligtig. Men står man ikke lige med en kæmpe opsparing man har lyst til at bruge på hunden, så er sygeforsikringen altså bare et must have. Den går ind og dækker 80% af dyrlægeregningen, hvis hunden bliver syg.
Den koster 2000 kr. årligt, altså 167 kr. månedligt ca.
Udover det så er der foder, hvor et kvalitetsfoder altså også er et must have. Vi fodre med Olivers hos os. Hvilket begge vores kører perfekt på. Vi har før fodret med IAMS og Royal Canin. Men der må man prøve sig lidt frem.
Så har vi sat 100 kr. af til hver hund, til legetøj og snacks.
Og så får jeg al min hundetræning gratis, da jeg selv er instruktør. Men indenfor DKK, koster træningen mellem 350-450 kr. for 8-12 gange. Og træning er også bare et must have, både så hunden kan komme ud blandt andre hunde, men også så man kan få andres syn på træningen, vi mennesker har det med at indøve dårlige vaner ret hurtigt