Søger virkelig råd/hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.949 visninger
45 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Anonym trådstarter

Vi har en søn på 9 mdr, og vi har altid drømt om

At få en engelsk bulldog. Og nu har vi endelig fundet en. Men nu er vi bare begyndt at tænke. Kan vi? Hvad med vores søn? Vi bor på 1 sal i en 130 kvm2 lejlighed med lille have. Så den skal jo løftes ned af trApperne. 

Mmen syntes i det er en god eller dårlig ide? 

Det skal lige siges at vores søn elsker dyr! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Anonym trådstarter

Ingen???

Anmeld

10. maj 2012

maria_wlt

Jeg vil være ærlig at jeg NEJ.. Vent for alt i verden til at sønnik er større. Det skal gåes tur med en hund 2-3 gange om dagen og endnu flere gange i starten.

Tiden er der bare IKKE selvom man synes det.

Din søn tager ikke skade af at vente 1-2 år med at få hund 

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

maria_wlt skriver:

Jeg vil være ærlig at jeg NEJ.. Vent for alt i verden til at sønnik er større. Det skal gåes tur med en hund 2-3 gange om dagen og endnu flere gange i starten.

Jamen om 1-2 år har jeg jo et barn mere? 

Så skal jeg jo vente endnu engang, og så har jeg jo nok et barn mere :-) men det skal lige siges at vi går en tir i forvejen 2 gange dagligt :-)

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

maria_wlt skriver:

Jamen om 1-2 år har jeg jo et barn mere? 

Så skal jeg jo vente endnu engang, og så har jeg jo nok et barn mere :-) men det skal lige siges at vi går en tir i forvejen 2 gange dagligt :-)

Anmeld

10. maj 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Vi har en søn på 9 mdr, og vi har altid drømt om

At få en engelsk bulldog. Og nu har vi endelig fundet en. Men nu er vi bare begyndt at tænke. Kan vi? Hvad med vores søn? Vi bor på 1 sal i en 130 kvm2 lejlighed med lille have. Så den skal jo løftes ned af trApperne. 

Mmen syntes i det er en god eller dårlig ide? 

Det skal lige siges at vores søn elsker dyr! 

Nej ..

Jeg ville vente med at få hund til mine børn var blevet større ..
Og så ville jeg også vente med at få hund , til jeg var flyttet i hus ..
Så man kan åbne døren direkte og den kan løbe ud i haven ..
De kræver bare så meget tid og overskud og motion , så ja , jeg ville klart vente ..  

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Nej ..

Jeg ville vente med at få hund til mine børn var blevet større ..
Og så ville jeg også vente med at få hund , til jeg var flyttet i hus ..
Så man kan åbne døren direkte og den kan løbe ud i haven ..
De kræver bare så meget tid og overskud og motion , så ja , jeg ville klart vente ..  

En engelsk bulldog skal næsten ikke have noget motion, da det er en meget doven hund. Som

Mest ønsker at slappe af og hygge. Inden for et år er vi flyttet i hus

Anmeld

10. maj 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

En engelsk bulldog skal næsten ikke have noget motion, da det er en meget doven hund. Som

Mest ønsker at slappe af og hygge. Inden for et år er vi flyttet i hus

I know , men den skal stadig ha motion , da den ellers kan blive hurtigt tyk ... 

Men jeg ville stadig sige nej .. Et barn på ik engang 1 år , og en hund der skal opdrages og gåes med mange gange om dagen , + bæres op og ned af trapperne hvis det ikke kan det selv .. Jeg ville klart vente
Men held og lykke hvis det er det du vælger  

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

I know , men den skal stadig ha motion , da den ellers kan blive hurtigt tyk ... 

Men jeg ville stadig sige nej .. Et barn på ik engang 1 år , og en hund der skal opdrages og gåes med mange gange om dagen , + bæres op og ned af trapperne hvis det ikke kan det selv .. Jeg ville klart vente
Men held og lykke hvis det er det du vælger  

Den er et år. Ja ved godt den skal ha motion. Vi går ogsåtouré hver dag og har en have

Anmeld

10. maj 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Den er et år. Ja ved godt den skal ha motion. Vi går ogsåtouré hver dag og har en have

Jeg ville bare ikke gøre det .. Jeg havde hund for et par år siden . Måtte skille mig af med den da jeg ikke var klar over alt det den sku ha .. Det magtede jeg ikke , og der havde jeg ingen børn .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.