endelig liste over tilmelding til sjællandsmødet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Happiness

Ka+Ma=Be skriver:

Hehe ja det er jo lige præcis det! Jeg kom heller aldrig med, da der var gravidemøde på nørrebro!

Jeg er også sikker på, at de vil lege godt sammen! hehe

Vi var heller ikke så mange. Tror vi var 5 stykker. Men det var super hyggeligt. Vi fik bare aldrig holdt det ved lige. Tror lidt det smuldrede da terminsgruppen blev delt til måneder  

Og der sker ikke en dyt i Juli-gruppen, rigtig surt, ville ellers være rart at have en gruppe man følger i forhold til Lukas' udvikling. Men øv bøv Ellers må jeg møve mig ind i en af de aktive grupper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Sifling

Jaah, jeg vil med
Har stemt, men tror nok at jeg kan alle datoer indtil videre

Anmeld

9. maj 2012

Frejsmor

Carl-Emil's mor skriver:

Heeeej søde kvinder

Så er den her, afstemningen om hvornår sjællandsmødet i dyrehaven skal finde sted

man skal afgive 1 og 2 priotet og de må ikke være det samme når de er fundet laves der en ny afstemning hvor folk har mulighed for at komme med en ekstra stemme hvis de har fundet ud af de alligevel kan en af de to dage

Håber virkelig på at mange af jer kan og har lyst til at deltage

og I må jo eeeendelige gerne sprede budskabet

Uuh det kunne da være vildt hyggeligt.. Jeg har stemt, men så først lige bagefter, at jeg altså også kan d. 30/6..

Anmeld

9. maj 2012

Carl-Emil's mor

Sifling skriver:

Jaah, jeg vil med
Har stemt, men tror nok at jeg kan alle datoer indtil videre

skøøøøøøønt

Anmeld

9. maj 2012

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Nåååh.... Jeg vil da sige at jeg snakker så det er til at forstå... snakker ikke  Jysk.... Heller ikke sønderjysk... Jeg snakker bare dansk så dansk som det overhovedet kan være.... 

DET tror jeg så ikke på! hehe

Anmeld

9. maj 2012

Kay

Ka+Ma=Be skriver:

Det er da dem som er nemmest at forstå!!!  

(eller også er det bare fordi min mors familie er fra Sønderborg hehe)

haha... ja ik for en fra nordsjælland der er det ligesom at høre tysk

Anmeld

9. maj 2012

Kay

Mira0911 skriver:

Nåååh.... Jeg vil da sige at jeg snakker så det er til at forstå... snakker ikke  Jysk.... Heller ikke sønderjysk... Jeg snakker bare dansk så dansk som det overhovedet kan være.... 

det var godt så er det kun når du skriver det lydder sjovt  er i super drille humør her til aften

Anmeld

9. maj 2012

Frejsmor

Happiness skriver:

Vi var heller ikke så mange. Tror vi var 5 stykker. Men det var super hyggeligt. Vi fik bare aldrig holdt det ved lige. Tror lidt det smuldrede da terminsgruppen blev delt til måneder  

Og der sker ikke en dyt i Juli-gruppen, rigtig surt, ville ellers være rart at have en gruppe man følger i forhold til Lukas' udvikling. Men øv bøv Ellers må jeg møve mig ind i en af de aktive grupper

Der er masser af plads i september gruppen - er sikker på Ka+Ma=Be er enig..

Kunne da forresten være vildt hyggeligt at ses igen, håber I har det godt!

Anmeld

9. maj 2012

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Det lyder bare rigtig hyggeligt! Ville gerne have set alle de store maver hehe.

Ja det er ærgerligt med grupperne! Men du er i hvert fald altid velkommen i septembergruppen om ikke andet Der er som oftest meget aktivitet.

Anmeld

9. maj 2012

Carl-Emil's mor

Frejsmor skriver:

Uuh det kunne da være vildt hyggeligt.. Jeg har stemt, men så først lige bagefter, at jeg altså også kan d. 30/6..

fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.