Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sifling skriver: Jaah, jeg vil med Har stemt, men tror nok at jeg kan alle datoer indtil videre
Jaah, jeg vil med Har stemt, men tror nok at jeg kan alle datoer indtil videre
Ville være hyggeligt at møde dig og din lille Jolan!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frejsmor skriver: Uuh det kunne da være vildt hyggeligt.. Jeg har stemt, men så først lige bagefter, at jeg altså også kan d. 30/6..
Uuh det kunne da være vildt hyggeligt.. Jeg har stemt, men så først lige bagefter, at jeg altså også kan d. 30/6..
Ihh hvor perfekt at alle septembermødrene kan Ville også være skønt at møde dig og Frej!
Kay skriver: haha... ja ik for en fra nordsjælland der er det ligesom at høre tysk
haha... ja ik for en fra nordsjælland der er det ligesom at høre tysk
Ahh tror også man skal ha' det fra barns ben for at forstå det vullapyk! hehehe
Frejsmor skriver: Der er masser af plads i september gruppen - er sikker på Ka+Ma=Be er enig.. Kunne da forresten være vildt hyggeligt at ses igen, håber I har det godt!
Der er masser af plads i september gruppen - er sikker på Ka+Ma=Be er enig..
Kunne da forresten være vildt hyggeligt at ses igen, håber I har det godt!
Jeg er heeeelt enig!!!
Lidt underligt at have skiftet navn, når andre nævner det hehe
Ka+Ma=Be skriver: Ihh hvor perfekt at alle septembermødrene kan Ville også være skønt at møde dig og Frej!
Ja det kunne altså bare være super hyggeligt at få sat ansigt på alle de dejlige septembermødre!!
Kan kun sige i lige måde - håber det bliver en dag hvor vi begge kan!!
Ka+Ma=Be skriver: Ville være hyggeligt at møde dig og din lille Jolan!
Frejsmor skriver: Ja det kunne altså bare være super hyggeligt at få sat ansigt på alle de dejlige septembermødre!! Kan kun sige i lige måde - håber det bliver en dag hvor vi begge kan!!
Ja lige præcis! Det bli'r rent septembermøde hehe
Sifling skriver: Kan kun sige i lige måde! Kunne være hyggeligt at få sat "ansigt" på nogle af dem man følger
Kan kun sige i lige måde! Kunne være hyggeligt at få sat "ansigt" på nogle af dem man følger
Ja lige præcis! Og ungerne får en maaasse legekamerater på samme alder
Ka+Ma=Be skriver: Ja lige præcis! Og ungerne får en maaasse legekamerater på samme alder
Ka+Ma=Be skriver: Jeg er heeeelt enig!!! Lidt underligt at have skiftet navn, når andre nævner det hehe
Hehe tænkte jeg nok jo!!
Hehe kan jeg godt forstå, alt det der navneskifteri kan nogen gange være ret forvirrende, også for én selv..
Men sjovt nok, har jeg allerede glemt hvad du hed før..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128