endelig liste over tilmelding til sjællandsmødet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Mira0911

Kay skriver:

oki

Jeg er en ordspasser idag.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Kay

Carl-Emil's mor skriver:

tror når datoen er bestemt så får jeg en af de computer nørder jeg kender til at indtegne via computer på et kort hvor vi mødes mm så folk kan finde det men der er jo også indgangen fra strandvejen der er tættere på erimetagen men den er bare langt fra togene :/

ja så må vi sætte et stæd og mødes der så må folk finde ud af om de tager tog eller bil eller hestevogn...

Anmeld

9. maj 2012

Happiness

Kay skriver:

har stemt og håber det bliver en dag jeg kan elsker dyrehaven og elsker picknik

Ihh kunne være så hyggeligt at ses igen Er efterhånden nogle år siden Krydser for det bliver en dag vi begge kan

Anmeld

9. maj 2012

Kay

Mira0911 skriver:

Jeg er en ordspasser idag.... 

ja... men jeg har lært at man bare skal smile og nikke når folk siger noget meget underligt

Anmeld

9. maj 2012

Kay

Happiness skriver:

Ihh kunne være så hyggeligt at ses igen Er efterhånden nogle år siden Krydser for det bliver en dag vi begge kan

ja ellers må vi da også finde en dag... når du er frisk igen

Anmeld

9. maj 2012

Carl-Emil's mor

Kofoed. skriver:

Det eneste dag jeg har det mindste form for chance er den 30 juni, så det blev min stemme

alle stemmer er velkomne og jo flere jo bedre

Anmeld

9. maj 2012

Happiness

Kay skriver:

ja ellers må vi da også finde en dag... når du er frisk igen

Jep det må vi lige finde ud af Kan jo evt komme til Lynby en dag jeg har fri. Ja, skal lige over denne lungebetændelse  Har absolut ingen energi...

Anmeld

9. maj 2012

Carl-Emil's mor

Kay skriver:

ja så må vi sætte et stæd og mødes der så må folk finde ud af om de tager tog eller bil eller hestevogn...

lige præcis

Anmeld

9. maj 2012

Mira0911

Kay skriver:

ja... men jeg har lært at man bare skal smile og nikke når folk siger noget meget underligt

Hehe det gør jeg så fremover... 

Anmeld

9. maj 2012

Kay

Happiness skriver:

Jep det må vi lige finde ud af Kan jo evt komme til Lynby en dag jeg har fri. Ja, skal lige over denne lungebetændelse  Har absolut ingen energi...

det kan vi sagtens og ja kom lige over den inden... den vil jeg helst ik overtage har brug for al min energi...  det der er tilbage af den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.