endelig liste over tilmelding til sjællandsmødet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Ka+Ma=Be

Frejsmor skriver:

Hehe tænkte jeg nok jo!!

Hehe kan jeg godt forstå, alt det der navneskifteri kan nogen gange være ret forvirrende, også for én selv..

Men sjovt nok, har jeg allerede glemt hvad du hed før..

Hahaha Ja du hed BabyBambi, ikk? Jeg var SÅ forvirret da du skiftede navn Troede det var min veninde som også har en Frej! Du skiftede navn omkring, da hun fødte hehe

Jeg hed Katte87

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Happiness

Frejsmor skriver:

Der er masser af plads i september gruppen - er sikker på Ka+Ma=Be er enig..

Kunne da forresten være vildt hyggeligt at ses igen, håber I har det godt!

Hihi...Kan være jeg skal snige mig ind så

Jaaa det kunne være super! Altså på trods af at jeg ligger syg med en slem lungebetændelse, så går det godt Hvad med jer? Synes det er læææænge siden jeg har set billeder af skønne Frej!

Anmeld

9. maj 2012

Frejsmor

Ka+Ma=Be skriver:

Hahaha Ja du hed BabyBambi, ikk? Jeg var SÅ forvirret da du skiftede navn Troede det var min veninde som også har en Frej! Du skiftede navn omkring, da hun fødte hehe

Jeg hed Katte87

Hehe jo det er nemlig rigtigt.. Ej hvor sjovt at det lige skulle falde sammen.. Og sjovt din veninde også har en Frej, troede ikke det var så udbredt, er i hvert fald første jævnaldrende jeg har hørt om med samme navn..

Aarh ja det er da også rigtigt..

Anmeld

9. maj 2012

Ka+Ma=Be

Frejsmor skriver:

Hehe jo det er nemlig rigtigt.. Ej hvor sjovt at det lige skulle falde sammen.. Og sjovt din veninde også har en Frej, troede ikke det var så udbredt, er i hvert fald første jævnaldrende jeg har hørt om med samme navn..

Aarh ja det er da også rigtigt..

Ja hun kender heller ikke så mange Frej'er Men det er et fint navn 

Anmeld

9. maj 2012

Happiness

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg hed Katte87

Nu bliver jeg nysgerrig. En gammel klassekammerat har fået en dreng ved navn Frej,ku være lidt sjovt hvis det var den samme... Har hun en datter også? 

Anmeld

9. maj 2012

Frejsmor

Happiness skriver:

Hihi...Kan være jeg skal snige mig ind så

Jaaa det kunne være super! Altså på trods af at jeg ligger syg med en slem lungebetændelse, så går det godt Hvad med jer? Synes det er læææænge siden jeg har set billeder af skønne Frej!

Hehe du skal være velkommen..

Iih ej hvor træls søde, rigtig god bedring!! Ja vi har også været noget plaget af sygdom her hjemme!! Først en dejlig omgang mave-virus til hele familien og nu har Frej været godt forkølet med hoste de sidste 14(efter første besøg i legestuen ), håber det snart er ovre.. Men ellers har vi det rigtig godt!!

Ja det er vidst lidt længe siden jeg sidst har fået lagt nogen ind af ham, må jeg liiige se om jeg ikke kan få gjort her en af dagene..

Anmeld

9. maj 2012

Mira0911

Ka+Ma=Be skriver:

DET tror jeg så ikke på! hehe

Hehe hvorfor ikke? 

Anmeld

9. maj 2012

Frejsmor

Ka+Ma=Be skriver:

Ja hun kender heller ikke så mange Frej'er Men det er et fint navn 

Hehe ja det er så, du kan hilse din veninde og sige hun har god smag i baby-navne..

Anmeld

9. maj 2012

Mira0911

Kay skriver:

det var godt så er det kun når du skriver det lydder sjovt  er i super drille humør her til aften

Hehe tror bare det er generelt når jeg skriver at det lyder sjovt... Faktisk værst på sms.... 

Anmeld

9. maj 2012

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Nu bliver jeg nysgerrig. En gammel klassekammerat har fået en dreng ved navn Frej,ku være lidt sjovt hvis det var den samme... Har hun en datter også? 

Nej det har hun ikke Det er min barndomsveninde, som bor i Roskilde. 

Så er Frej måske ikke så sjældent alligevel! hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.