endelig liste over tilmelding til sjællandsmødet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Carl-Emil's mor

LotusCPH skriver:

Lyder super - bliver spændende hva dato det bliver Der ka jo ske så meget - bebs før tid eller over tid

heheh ja bebse kommer når bebse kommer.. og heeey hvis vandet går i dyrehaven med alle os kvinder så er du ihvertfald sikker på du er i gode hænder også skal vi nok få dig afsted med lynets hast

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Mira0911

Kay skriver:

jeg kan da sagtens hente dig på lyngby station og køre dig der ud hvis det altså bliver en dag jeg kan

Ja...  Aaaah venter lige til næste I har noget derover...  Næste måned er jo opover med prøver... 

Anmeld

9. maj 2012

Carl-Emil's mor

Mira0911 skriver:

Ja, men jeg skal jo helt fra Jylland.... 

iiiih øv det havde jeg da lige glemt

Anmeld

9. maj 2012

Kay

Carl-Emil's mor skriver:

jamen pt tænker jeg at mødes ved fortunen da der er relativt gode p-muligheder også gå enten til erimetagen eller et andet sted vi finder på vejen og slår lejer  men forslag er mere end velkomne

oki... ihh iritere mig lidt at jeg ik kan finde det kort vi har over dyrehaven... har vadet det tyndt der ude... men kan ik huske stedsbetegnelserne

Anmeld

9. maj 2012

Happiness

Har stemt Kunne være super hyggeligt!

Anmeld

9. maj 2012

Kay

Mira0911 skriver:

Ja...  Aaaah venter lige til næste I har noget derover...  Næste måned er jo opover med prøver... 

oki

Anmeld

9. maj 2012

Carl-Emil's mor

Kay skriver:

oki... ihh iritere mig lidt at jeg ik kan finde det kort vi har over dyrehaven... har vadet det tyndt der ude... men kan ik huske stedsbetegnelserne

tror når datoen er bestemt så får jeg en af de computer nørder jeg kender til at indtegne via computer på et kort hvor vi mødes mm så folk kan finde det men der er jo også indgangen fra strandvejen der er tættere på erimetagen men den er bare langt fra togene :/

Anmeld

9. maj 2012

Carl-Emil's mor

Happiness skriver:

Har stemt Kunne være super hyggeligt!

hvor skønt

Anmeld

9. maj 2012

Mira0911

Carl-Emil's mor skriver:

iiiih øv det havde jeg da lige glemt

Man kan heller ikke huske på det hele... 

Anmeld

9. maj 2012

Kofoed.

Det eneste dag jeg har det mindste form for chance er den 30 juni, så det blev min stemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.