ønske barn blev til en abort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Loa

Det er ikke for at være fordømmende, men hvis kommunen allerede er inde over dig mht til dit første barn, hvorfor i alverden er du så blevet gravid igen, og vil bringe endnu et barn i verden?? 

Jeg kan ikke forestille mig hvor ubehageligt det må være at have kommunen på nakken, men som andre skriver, de gør det jo af en årsag. Så det at få et barn mere, vil helt sikkert kun gøre at kommunen skrider endnu mere ind i dit liv.

Jeg vil hverken sige hvad du skal gøre, eller ikke gøre, jeg undre mig bare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Loa skriver:

Det er ikke for at være fordømmende, men hvis kommunen allerede er inde over dig mht til dit første barn, hvorfor i alverden er du så blevet gravid igen, og vil bringe endnu et barn i verden?? 

Jeg kan ikke forestille mig hvor ubehageligt det må være at have kommunen på nakken, men som andre skriver, de gør det jo af en årsag. Så det at få et barn mere, vil helt sikkert kun gøre at kommunen skrider endnu mere ind i dit liv.

Jeg vil hverken sige hvad du skal gøre, eller ikke gøre, jeg undre mig bare.

Anmeld

9. maj 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Giraffen skriver:

det her lyder måske lidt barskt, men jeg synes faktisk selv du er skyld i at du er havnet i denne situation

Du ved hvad kommunens holdning er til barn # 2 og hvilke konsekvenser det kan have for dit barn #1

Alligevel er barn #2 planlagt

Selvfølgelig er det hårdt at skulle gennemføre en abort hvis ikke man er klar til det og det synes jeg også er rigtig synd - men det vidner om en stor mængde uansvarlighed overfor både det ufødte og fødte barn at I trodser alle anbefalinger og sætter jer selv i denne situation hvor I er nødt til at gennemleve en abort for jeres første barns skyld

Jeg er meget enig - det er dybt uansvarligt at blive planlagt gravid i TS situation

Anmeld

9. maj 2012

klmf

Hvis man er tæt på ikke at få lov til at beholde sit første barn synes jeg umiddelbart heller ikke den bedste idé ville være at få en mere Det er jo ikke for sjov, at kommunen har ret til at fjerne børn - det er jo for børnenes bedste, selvom man nogle gange skulle tro at forældrenes ret kommer før børnenes tarv

Anmeld

9. maj 2012

MelikkazMoar

Anonym skriver:

ja! sen og sen abort ved jeg ikke helt om jeg kan kalde den.. Men svært blir det

ja det sker i morgen på svendborg sygehus.. Jeg er allerede mor til en og føler det mere eller mindre er for min datters skyld! det har selv været en sej kamp om at kunne få lov at beholde hende, da det selvfølgelig har været hårdt, med kommunen på nakken og alle dem der har været blandt ind i vores liv siden hun kom til verden....... så fraråder læger, sp, kommunen og en del af min familie jeg skal have nr 2 nu... så jeg er sprunget i med begge ben, da min læge i dag fik mig overtalt mere eller mindre blev jeg nervøs...... så ja /; jeg sidder her og ik må spise en skid fra kl. 24.00 og føler mig egentlig delt i 2 lige nu... noget i mig siger, det kun for min datters skyld, brug kræfterne på hende istedet, vent med flere børn, hvor den anden siger, jeg skal lade barnet komme til verden og vise dem jeg sagtens kan..... Åhhh... men sådan endte det nok ikke... så skal jeg indlægges i morgen.. jeg er i uge 11.. SUK! det er et maridt... føj føj! slet ikke til at holde ud når man har planlagt dette ønske barn, men ja, den anden ting er hvad andre vudere os egnet til lige nu puha!

jeg kunne ha skrevet præcis det samme du skriver for knap en måned siden..

skriv til mig hvis du har brug for at snakke !

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

det var da grove, når en begynder at tænke kommune ovs.. å hopper resten med på vognen! og så læer man bare i starten at man skal følge sit hjerte.. og desuden var kommunen UDE, MEN DE VIL KOMME TILBAGE IGEN !

Anmeld

9. maj 2012

klmf

Anonym skriver:

det var da grove, når en begynder at tænke kommune ovs.. å hopper resten med på vognen! og så læer man bare i starten at man skal følge sit hjerte.. og desuden var kommunen UDE, MEN DE VIL KOMME TILBAGE IGEN !

Der er forskellige holdninger til det her, nogle vil sige det du ønsker at høre, andre vil ikke.

Du kan jo gøre som du vil, bare du er klar til at tage konsekvenserne og er klar over at du handler på vegne af et lille liv også.

Anmeld

9. maj 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Vi kan jo ikke alle sammen skrive det du GERNE vil høre!

Om de er inde i jeres liv nu eller ej, spiller ingen rolle!
Du vil vel for alt i verden hellere være der for din lille pige, end risikere at få fjernet begge børn?!

Jeg syntes det er en tosset ide, at få barn nr 2, hvis det "bare" at for at vise at det kan du sagtens?!

Jeg tvivler på at din Sagsbehandler vil se dig som stabil og samarbejsvillig, hvis du trodser læge og sp's råd om at vente!

Men det er blot min holdning!

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

okey. men så kan jeg fortælle at jeg får en abort. så mere snak behøves der ikke komme ud af mundende på jer

Anmeld

9. maj 2012

come2

Anonym skriver:

okey. men så kan jeg fortælle at jeg får en abort. så mere snak behøves der ikke komme ud af mundende på jer

og kæmpe kram til dig

Ka' godt forstå det er træls der bliver oprettet flere tråde der omhandler "din" sag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.