ønske barn blev til en abort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

ja! sen og sen abort ved jeg ikke helt om jeg kan kalde den.. Men svært blir det

ja det sker i morgen på svendborg sygehus.. Jeg er allerede mor til en og føler det mere eller mindre er for min datters skyld! det har selv været en sej kamp om at kunne få lov at beholde hende, da det selvfølgelig har været hårdt, med kommunen på nakken og alle dem der har været blandt ind i vores liv siden hun kom til verden....... så fraråder læger, sp, kommunen og en del af min familie jeg skal have nr 2 nu... så jeg er sprunget i med begge ben, da min læge i dag fik mig overtalt mere eller mindre blev jeg nervøs...... så ja /; jeg sidder her og ik må spise en skid fra kl. 24.00 og føler mig egentlig delt i 2 lige nu... noget i mig siger, det kun for min datters skyld, brug kræfterne på hende istedet, vent med flere børn, hvor den anden siger, jeg skal lade barnet komme til verden og vise dem jeg sagtens kan..... Åhhh... men sådan endte det nok ikke... så skal jeg indlægges i morgen.. jeg er i uge 11.. SUK! det er et maridt... føj føj! slet ikke til at holde ud når man har planlagt dette ønske barn, men ja, den anden ting er hvad andre vudere os egnet til lige nu puha!

Det lyder slet ikke som om du er afklaret med den abort.

Det bliver du nød til at være, inden du gå ind til det.

Er du alene med din datter? tænker bare om du har støtte fra en partner til barn nr. 2 eller aborten.

Hvor må det dog være hårdt.

Kan de virkelig tvinge folk til abort? Det lyder helt urimligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Mumto3

jeg har lyst til at ringe derud og afmelde det hele.  Men hvad vil DE ikke tænke om mig, hvad vil kommunen IKKE tænke om mig nu, måske tænker de at vi slet ik er egnet nu, fordi vi laver det om

Du må forklare at du følte dig meget presset, at du gerne vil være 'den søde pige' der samabrejder, og derfor sagde du ja, selvom hele dit indre skreg nej. Duved jo hvad det hvad det endebærer at sige ja til et lille ban, for det har du allerede,så du er ikke naiv. Du ved det bliver hårdt! Men alligevel vælger du dt til. Det ville jeg sige til kommunene HVIS du skifterbeslutning. Kæmpe kram herfra!!!

Anmeld

8. maj 2012

Darling<3

Anonym skriver:

jeg har lyst til at ringe derud og afmelde det hele.  Men hvad vil DE ikke tænke om mig, hvad vil kommunen IKKE tænke om mig nu, måske tænker de at vi slet ik er egnet nu, fordi vi laver det om

Jeg har ingen ide om hvad de forskellige mennesker vil tænke - men hvorfor skal din lykke ødelægges???

Synes måske du skal tinge til din sagsbehandler imorgen og forklare at du ønsker at beholde lille baby, hvad vil der ske med din sag hvis du gør det??

Kommunen skal hjælpe dig, og man kan sagtens samarbejde med dem Min veninde har fået et godt "forhold" til hendes kommune og hun kunne ikke rigtig be' om mere udover at de forsvandt helt hehe..

Anmeld

9. maj 2012

Camillos

morethanperfect skriver:

Helt enig her ..
For 3 år siden fik jeg en abort fordi alle pressede mig til det , og GUD , hvor jeg dog fortyder det .. Bare tanken om jeg kunne have haft 2 børn nu er slet ikke til at klare .. 
Undskyld jeg skriver dette , men du skal være klar over hvad du gør for andres skyld

Præcis... .. 

Det er det værste man kan komme ud for, og mange gange er man så følsom at man bliver påvirket af andres meninger.. 

Anmeld

9. maj 2012

Kløver

Først stort kram. Må ikke være rart at føle sig presset ud i en sådan situation

Dog vil jeg sige, at hvis barnet var planlagt og din datter kun er 10 mdr, kan jeg godt forstå man råder til at vente og fokusere på din datter. Du må også tænke på din datter og konsekvensen, ikke alle får advarslen inden, og en tvangsfjernelse, efter fødslen er grimt, og du risikerer jo at miste begge dine børn
Jeg er selv blevet mor til nr 2 for 3 uger siden, hvor der er 14.5 mdr imellem. Der er rigtig meget arbejde, og kræver hjælp fra manden. 2 små blebørn, natterenderi, og når den store slæber sygdom med hjem, Ja så smittes lillesøster også.
Kan godt forstå det ikke er nemt, men du må bestemt ikke glemme din datter i det her, for hun bliver taberen i det her, især hvis hun ender med at blive fjernet. hvad med faderen, er han en del af det hele ?
Håber det bedste for jer uanset

Anmeld

9. maj 2012

Giraffen

Anonym skriver:

ja! sen og sen abort ved jeg ikke helt om jeg kan kalde den.. Men svært blir det

ja det sker i morgen på svendborg sygehus.. Jeg er allerede mor til en og føler det mere eller mindre er for min datters skyld! det har selv været en sej kamp om at kunne få lov at beholde hende, da det selvfølgelig har været hårdt, med kommunen på nakken og alle dem der har været blandt ind i vores liv siden hun kom til verden....... så fraråder læger, sp, kommunen og en del af min familie jeg skal have nr 2 nu... så jeg er sprunget i med begge ben, da min læge i dag fik mig overtalt mere eller mindre blev jeg nervøs...... så ja /; jeg sidder her og ik må spise en skid fra kl. 24.00 og føler mig egentlig delt i 2 lige nu... noget i mig siger, det kun for min datters skyld, brug kræfterne på hende istedet, vent med flere børn, hvor den anden siger, jeg skal lade barnet komme til verden og vise dem jeg sagtens kan..... Åhhh... men sådan endte det nok ikke... så skal jeg indlægges i morgen.. jeg er i uge 11.. SUK! det er et maridt... føj føj! slet ikke til at holde ud når man har planlagt dette ønske barn, men ja, den anden ting er hvad andre vudere os egnet til lige nu puha!

det her lyder måske lidt barskt, men jeg synes faktisk selv du er skyld i at du er havnet i denne situation

Du ved hvad kommunens holdning er til barn # 2 og hvilke konsekvenser det kan have for dit barn #1

Alligevel er barn #2 planlagt

Selvfølgelig er det hårdt at skulle gennemføre en abort hvis ikke man er klar til det og det synes jeg også er rigtig synd - men det vidner om en stor mængde uansvarlighed overfor både det ufødte og fødte barn at I trodser alle anbefalinger og sætter jer selv i denne situation hvor I er nødt til at gennemleve en abort for jeres første barns skyld

Anmeld

9. maj 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Først en kram til dig det må ikke være rart for dig.

MEN der må jo være en grund til at de alle fraråder dig barn nummer 2 nu og siden du har kommunen henover dig og dit barn så må der da værer noget som ikke er helt rigtigt. Så hvis du elsker din datter så ville jeg høre på hvad kommunen, sp læger og familie de siger og så få aborten. Alternativet er måske at du mister begge børn.

Anmeld

9. maj 2012

marius' mor

Jeg kan kun sige hvad jeg ville gøre..!

Jeg vil gøre alt for min søn! alt! han er nummer 1 og JEG har bragt ham til verden, hvilket gør han er MIT ansvar! det betyder at jeg må træffe de rigtige beslutninger på hans vegne, og det ville ikke være at gøre ham til storebror, hvis der i forvejen ikke er ret meget overskud til ham, og især når kommunen har fået professionelle til at vurdere om man er i stand til at være forælder. Hvis kommunens professionelle har set at der allerede er mindre problemer med at du tager dig af din datter, så tror jeg bestemt ikke at du kan varetage alle din datters behov samtidig med at du varetager et spædbarns.

For mig at se er det egoistisk at få et barn, som for det første sætter din datter på spil, og for det andet muligvis ikke vil blive tilbudt den opmærksomhed det fortjener fordi du næsten ikke magter et barn og da slet ikke to..

Jeg gentager lige.. jeg ville ikke sætte noget på spil, som kunne fjerne min søn fra mig! ALDRIG!

Undskyld de hårde ord, men jeg synes bare ikke det er retfærdigt for din datter eller et eventuelt barn mere..

Anmeld

9. maj 2012

Henriette Aaby

hmm... En træls situation du er kommet i!

Selvfølgelig er valget om abort dit, da det er din krop.

MEN tænk dig nu godt om, inden du bestemmer dig for at lade være med at få en abort.

Jeg antager, at der er en rigtig god grund til at "kommunen" er ind over dig og din datter.

Og jeg kan jo se din datter ikke er særlig gammel, hvorfor ikke vente til hun er en del ældre inden du får det næste barn. Det er mega hårdt at være mor til 2, især hvis man har noget med i bagagen.

Faktisk synes jeg at du skulle koncentrere dig om at vise "kommunen" hvilken god forældre du er overfor din datter, får styr på den del, inden din datter skal være storesøster.

Ps jeg siger ikke det er en let beslutning, men en nødvendig beslutning.

De kærligste tanker

Henriette

Anmeld

9. maj 2012

Talbutikken

Henriette Aaby skriver:

hmm... En træls situation du er kommet i!

Selvfølgelig er valget om abort dit, da det er din krop.

MEN tænk dig nu godt om, inden du bestemmer dig for at lade være med at få en abort.

Jeg antager, at der er en rigtig god grund til at "kommunen" er ind over dig og din datter.

Og jeg kan jo se din datter ikke er særlig gammel, hvorfor ikke vente til hun er en del ældre inden du får det næste barn. Det er mega hårdt at være mor til 2, især hvis man har noget med i bagagen.

Faktisk synes jeg at du skulle koncentrere dig om at vise "kommunen" hvilken god forældre du er overfor din datter, får styr på den del, inden din datter skal være storesøster.

Ps jeg siger ikke det er en let beslutning, men en nødvendig beslutning.

De kærligste tanker

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.