Camillos skriver:
hvis du ved du kan bevise at du kan ! og hvis du virkelig føler du magter det SKAL INGEN TVINGE DIG TIL EN ABORT! 
Du vil fortryde det så meget når det skærer sådan i dit hjerte. DU HAR IKKE MØDEPLIGT. Vil du ikke have fjernet dit ønskebarn Så lad vær at dukke op!
Det er noget du skal ville selv, det med aborten ellers vil du fortryde det i laaang tid efter Puha! .. sikke noget.. Håber inderligt du forstår hvor jeg vil hen. Det er dig selv der skal tage en beslutning ikke andre! 
ÅH, 
føler mig så inderligt, inderligt presset ud i det! min læge, fik det hele til at lyde som om at der egentlig ikke var andet for. Og der egentlig kun var en vej, og to børn kræver meget, ku hun selv skrive under på, da hun havde to, og hun havde flere eksempler på forældre med 2 børn, der næsten ikke kunne overskue det.
jeg gik i panik, og sagde jamen så må jeg igennem den abort, og hun fik med det samme lavet en klemydia test, ovs og jeg fik skrevet under på nogle papir, og hun fik anulleret tiden til NF, kæft det skær i mit hjerte! jeg er bare ræd for hvad lægen/sygehuset tænker om mig, hvis jeg bakker ud nu
og hvad mine forældre tænker, da de glædeligt ville køre mig på sygehuset, passe min datter, mens jeg lå der i narkose
Anmeld