ønske barn blev til en abort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Hvor er det bare synd for dig!! Jeg håber alt det bedste for dig 

Følg dit hjerte 

Du er MEGET velkommen til at skrive en privat besked, hvis du har lyst til det 

Mit hjerte siger jeg skal beholde det! Hvor mine tanker går til en abort! og det skræmmer mig os at folk blir ved at være sådan efter mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Ilya

Dit liv! Din krop og derved din beslutning ingen har ret til at bestemme over dig.

Nemlig!!

Og dette gælder begge veje! Mener DU at du bør få en abort, så gør du det! Mener DU at barnet skal til verden, så skal du gøre det!

Din krop - dit valg!

Du risikerer at gå helt psykisk ned, hvis du lader dig presse til sådan en beslutning. Du er nødt til at få fred med dit valg, om det så bliver det ene eller det andet...

Held og lykke til dig, uanset hvilken vej du går.

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

Mette&Alexander skriver:

øv det lyder ikke rart, held og lykke med det hele...

Anmeld

8. maj 2012

Ciss

8. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

I know, kan give dig ret.. Men det er inderst inde bare ikke noget jeg kan gå igennem uden at det vil sætte spor og jeg vil have svært ved at tilgive mig selv

det kan jeg godt forstå, og nej det bliver bestemt ikke nemt..

men hellere passe på hende du har nu end risikerer at de fjerner begge.. 

selv om det er hårdt så tror jeg det er det rigtige at gøre uden at kende din sag..

derud over tror jeg måske fordi det bliver hårdt det her at du skal overveje en psykolog der kan hjælpe dig med at bearbejde det her så det ikke går ud over din datter..

får får du det for svært kan det os være en undskyldning for at fjerne din datter..

ikke for at gøre dig bange men gør hvad du kan for at passe på dig selv og hende!

jeg ville rigtig gerne hjælpe dig hvis jeg kunne men står jo desværre uden magt som så mange andre os gør..  kan kun sende søde tanker og masser af

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

Ilya skriver:

Nemlig!!

Og dette gælder begge veje! Mener DU at du bør få en abort, så gør du det! Mener DU at barnet skal til verden, så skal du gøre det!

Din krop - dit valg!

Du risikerer at gå helt psykisk ned, hvis du lader dig presse til sådan en beslutning. Du er nødt til at få fred med dit valg, om det bliver det ene eller det andet...

Held og lykke til dig, uanset hvilken vej du går.

du har så evig ret..

min læge vendte lige alt sammen i 80 grader

åh mit hjerte, græder min lille stakkels baby inde i maven!

Anmeld

8. maj 2012

banana3

Anonym skriver:

Mit hjerte siger jeg skal beholde det! Hvor mine tanker går til en abort! og det skræmmer mig os at folk blir ved at være sådan efter mig

Det kan jeg godt forstå, men jeg kender jo ikke hele historien, om hvorfor læger, familier og de forskellige siger som de gør 

Men valget er helt klart dit, det er DIG der bestemmer. Det må bestemt ikke være rart, at leve med en masse mennesker som holder øje med en hele tiden! Det kan jeg slet ikke forestille mig, hvor træls det ville være..

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

det kan jeg godt forstå, og nej det bliver bestemt ikke nemt..

men hellere passe på hende du har nu end risikerer at de fjerner begge.. 

selv om det er hårdt så tror jeg det er det rigtige at gøre uden at kende din sag..

derud over tror jeg måske fordi det bliver hårdt det her at du skal overveje en psykolog der kan hjælpe dig med at bearbejde det her så det ikke går ud over din datter..

får får du det for svært kan det os være en undskyldning for at fjerne din datter..

ikke for at gøre dig bange men gør hvad du kan for at passe på dig selv og hende!

jeg ville rigtig gerne hjælpe dig hvis jeg kunne men står jo desværre uden magt som så mange andre os gør..  kan kun sende søde tanker og masser af

Åh, jeg kan godt følge alt det i skriver til mig.. man skal tænke på sit barn i første række.. og så skal man også følge sit hjerte!

jeg blir nødt til at trække vejret få vejret

Anmeld

8. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Åh, jeg kan godt følge alt det i skriver til mig.. man skal tænke på sit barn i første række.. og så skal man også følge sit hjerte!

jeg blir nødt til at trække vejret få vejret

jeg føler med dig!  

men kik en gang på din datter (hun er sikkert smuk) og tænk på hvad du er nød til at gøre for hende! hun har brug for dig! og du har brug for hende!

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Det kan jeg godt forstå, men jeg kender jo ikke hele historien, om hvorfor læger, familier og de forskellige siger som de gør 

Men valget er helt klart dit, det er DIG der bestemmer. Det må bestemt ikke være rart, at leve med en masse mennesker som holder øje med en hele tiden! Det kan jeg slet ikke forestille mig, hvor træls det ville være..

pga min barndom ... de ville være sikker på om tingene lå naturligt hos mig.. og det var der mange ting der ik gjorde, hvor deres hjælp havde hjulpet min datter... og derfor ja.. men har lært meget, og taget den hjælp til mig

ved jeg ville kunne igen, men åh de tvivler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.