Vi er nogle madsvin. HJÆLP. Retter der kan fryses.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

tarkoflen

Frk-Lotusblomst skriver:

Det var egentlig smart med de små yougurter.

Jeg tænkte egentlig på om man ike kunne lave yougurtis ud af sin rest yougurt?!

Kan huske da vi var små at vi havde sådanne nogle små holdere hvor vi puttede yougurt i og en pind og så var der is.. Det burde man da godt kunne med sin rest yougurt så ?

Det var da en god ide, der må man kunne ligesom de der sodavandsis man lavede da man var barn! Dem elskede jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Frk-Lotusblomst

tarkoflen skriver:

Det var da en god ide, der må man kunne ligesom de der sodavandsis man lavede da man var barn! Dem elskede jeg

Ja lige nemlig..

Jeg tænker at det da ikke kan være helt skidt. Så må man jo præve sig frem og hvis der er en yougurt hvor isen bliver bedre må man jo bare kun købe den for eftertiden.

Anmeld

9. maj 2012

tarkoflen

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja selvfølgelig.. Ihh, du er altså en knag at komme med alle de gode råd.  Og jo, det burde kunne mærkes pludselig, for vi bruger altså RIGTIG mange penge af at vi kun er 2. :/

Jeg kom til at tænke på det med yougurten. Kan man evt. ikke lave yougurt is ud af sin rest??

Kan huske vi lavede det da vi var små.. Tror jeg nok. Mener det var yougurt ihvertfald..

Har lige svare på den med yoghurten, det tror jeg da man kan! Kan ikke huske vi lavede dem med andet end saftevand, men når man købe yoghurtis kan man vel også selv lave det

Anmeld

9. maj 2012

Frk-Lotusblomst

tarkoflen skriver:

Har lige svare på den med yoghurten, det tror jeg da man kan! Kan ikke huske vi lavede dem med andet end saftevand, men når man købe yoghurtis kan man vel også selv lave det

Hehe, ja har set dit svar i den anden.

Det kan egentlig godt ske det var med saftevand vi også lavede det. haha, synes bare jeg kan huske noget med yougurt også.

Men ja, de sælger det da i butikkerne, så mon ikke det kan lykkeds.

Anmeld

9. maj 2012

Michalala

Frk-Lotusblomst skriver:

Puuha, jeg har lige fyldt 2,5 pose med madvarer. :/ Ej det er så flovt.. 2 hele yogurt, 1 koldskål, ost, flere pakker påæg, minimum 5 der ikke var åbnet.. Ej så pinligt altså. Er SLET IKKE stolt af det.. :/

Ved ikke om andre har skrevet det, men pålæg kan også sagtens fryses ned. Noget pålæg (fx Kylling) kan også bruges i salat eller skinke i toast.

Held og lykke med projektet.

Anmeld

9. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Michalala skriver:

Ved ikke om andre har skrevet det, men pålæg kan også sagtens fryses ned. Noget pålæg (fx Kylling) kan også bruges i salat eller skinke i toast.

Held og lykke med projektet.

Mange tak for det. Havde ikke tænkt på at kyllingepålægget kunne bruges i salaten.

Og tak.

Anmeld

9. maj 2012

dola

Frk-Lotusblomst skriver:

Puuha, jeg har lige fyldt 2,5 pose med madvarer. :/ Ej det er så flovt.. 2 hele yogurt, 1 koldskål, ost, flere pakker påæg, minimum 5 der ikke var åbnet.. Ej så pinligt altså. Er SLET IKKE stolt af det.. :/

Pålæg kan også fryses!!

Ellers prøv med en slags madplan, vi smider næsten ingen mad ud herhjemme..

Men ved det er en kamp for det er jo ikke liiiige altid man har tid og overskud til at spise rester, eller til at lave mad..

Anmeld

9. maj 2012

emsaroto

Supper Supper er altid godt at fryse ned!

Og ja som mange har sagt kødsovs, men prøv ikke at fryse pasta ned, fordi det bliver ikke så lækkert efter en optøning. 

Anmeld

9. maj 2012

Frk-Lotusblomst

dola skriver:

Pålæg kan også fryses!!

Ellers prøv med en slags madplan, vi smider næsten ingen mad ud herhjemme..

Men ved det er en kamp for det er jo ikke liiiige altid man har tid og overskud til at spise rester, eller til at lave mad..

Vi har ALTID madplan og indkøbsseddel.. SUK!.

Men så lyster man ikke lige det der står, eller man har ikke tid eller overskud som du siger, så er det meget rart med lidt i fryseren, noget der lige er hurtigt.

Har fået en masse gode råd og er i fuld gang med omlægningen.

Anmeld

9. maj 2012

Frk-Lotusblomst

emsaroto skriver:

Supper Supper er altid godt at fryse ned!

Og ja som mange har sagt kødsovs, men prøv ikke at fryse pasta ned, fordi det bliver ikke så lækkert efter en optøning. 

Mange tak..

Pasta og ris ville ejg aldrig fryse ned, de blvier sku så ulækre som du siger.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.