Hænge vom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Sandko

Anonym skriver:

Den hænge mave her, forsvinder den hvis man taber sig af sig selv uden træning, eller skal og kan den trænes op? i så fald hvordan?? eller kræver den kirurgisk indgreb ??

Hvis du melder dig ind i Sygeforsikringen Danmark gruppe 5 med tilvalgene "Operation" og "Udvidet operation", så dækker de omkring 25.000 af en maveskindsoperation - mener jeg! Sådan var det i hvert fald for et års tid siden. Kan ikke love, det er lavet om, men det er da værd at følge op på, hvis du er oprigtigt ked af din mave :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Anette&Sophia

Carl-Emil's mor skriver:

det er altså ikke korrekt

har flere veninder hvor du overhoved ikke kan se de har født eller ammet og det samme med min egen mor

Så fejler de sgu også et eller andet! haha

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Det går fremad med the vommes :-D
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juni 2012

Vidunderligeunger

kæft det er flot!! hvis ik jeg vidste bedre ville jeg tænke foto shop og det er jo faktisk posotivt Jeg tror sagtens du kan stramme resten op uden operation..  SÅ sejt.. får virkelig blod på tanden til selv at gå ordentligt igang!!!

Anmeld

25. juni 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Den hænge mave her, forsvinder den hvis man taber sig af sig selv uden træning, eller skal og kan den trænes op? i så fald hvordan?? eller kræver den kirurgisk indgreb ??

Det ser da ikke så slemt ud!

Det kan trænes væk! 

Spis sundt, spis for fjernelse af affaldsstoffer og træn en masse kardio med supplerende mave/ryg-øvelser.

Du skal på en cross trainer. Og så skal du træde en del baglæns på den.

Men først: I form! Når formen er der, har du udholdenheden til en træningsintensitet, der kan få bugt med vommen.

Jeg siger et halvt år!

Go!!!!!!!

Anmeld

25. juni 2012

betina23

træner du kun og tænker på hva du spiser eller?

Anmeld

25. juni 2012

Frk. Himmelblå

Frk. Himmelblå skriver:

Det ser da ikke så slemt ud!

Det kan trænes væk! 

Spis sundt, spis for fjernelse af affaldsstoffer og træn en masse kardio med supplerende mave/ryg-øvelser.

Du skal på en cross trainer. Og så skal du træde en del baglæns på den.

Men først: I form! Når formen er der, har du udholdenheden til en træningsintensitet, der kan få bugt med vommen.

Jeg siger et halvt år!

Go!!!!!!!

Ser nu update-foto og er endnu mere overbevist om, at jeg får ret!

Anmeld

26. juni 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Det går fremad med the vommes :-D

Sådan!!! Hvor er det flot klaret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.