Hænge vom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.306 visninger
47 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Anonym trådstarter

Den hænge mave her, forsvinder den hvis man taber sig af sig selv uden træning, eller skal og kan den trænes op? i så fald hvordan?? eller kræver den kirurgisk indgreb ??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Maja_4000

Følger lige med

Anmeld

7. maj 2012

come2

Anonym skriver:

Den hænge mave her, forsvinder den hvis man taber sig af sig selv uden træning, eller skal og kan den trænes op? i så fald hvordan?? eller kræver den kirurgisk indgreb ??

Jeg tror desværre ikke den kan trænes 100% op, men den kan da strammes lidt op med noget træning

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Følger lige med

Ahhhmen, det er jo tragisk

Anmeld

7. maj 2012

MelikkazMoar

Anonym skriver:

kirurigs indgreb skal nok til hvis den skal forsvinde helt..

Anmeld

7. maj 2012

B&J

tror helt klart hvis du begynder at træne kan den forsvinde en lille smule og skinde ville trække sig stille og roligt sammen men vil ikke love det hele gør det men det kan blive bedre

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg tror desværre ikke den kan trænes 100% op, men den kan da strammes lidt op med noget træning

Det er jo helt forfærdeligt, at man skal og at man kan, rende sådan rundt.

Jeg bliver jo ALDRIG nogensinde pæn i en brudekjole eller badetøj eller for den sags skyld i alm tøj. Medmindre jeg bruger 30.000 på en maveskinds operation.

Anmeld

7. maj 2012

come2

Anonym skriver:

Det er jo helt forfærdeligt, at man skal og at man kan, rende sådan rundt.

Jeg bliver jo ALDRIG nogensinde pæn i en brudekjole eller badetøj eller for den sags skyld i alm tøj. Medmindre jeg bruger 30.000 på en maveskinds operation.

Jeg har selv lidt mave. Og har tabt mig 10 kg.

Den er da svundet lidt ind, men tror heller aldrig den bliver tip top pæn.

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

tror helt klart hvis du begynder at træne kan den forsvinde en lille smule og skinde ville trække sig stille og roligt sammen men vil ikke love det hele gør det men det kan blive bedre

Ja, hård træning. Jeg tænkter nok at noget af det vil forsvinde så. Men åhhhh jeg er bare ikke særlig god til det der med at træne. Men det kan man jo blive nød til så.

Anmeld

7. maj 2012

B&J

Anonym skriver:

Ja, hård træning. Jeg tænkter nok at noget af det vil forsvinde så. Men åhhhh jeg er bare ikke særlig god til det der med at træne. Men det kan man jo blive nød til så.

jaaa det tror jeg helt klart du er nød til og nej det er ikke altid det sjove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.