Hænge vom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Min plastik kirurg fortalte mig på en pæn måde at mit maveskind aldrig blev normalt igen. Jeg må igennem en operation hvis det skal strammes op. Og jeg synes egentlig ikke min mave hænger særlig meget. Det er øv, men man kan ikke gøre noget ved det.

Du kan selvfølgelig altid få maven mindre ved at spise sundt og træne, men maven bliver ikke STRAM igen

Hehe. Amen jeg forstår din frustration. Den lever i bedste velgående

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Synes det er flot, som din hud har trukket sig sammen fra billede 1 til billede 2
Men gå til lægen og lad ham se dig.
Jeg har selv fået fjernet maveskind og mit træk sig desværre ikke ligeså godt sammen som dit. Men jeg fik den besked at tabe mig ned til 70 kg (er 171 cm høj) og så blev jeg henvist til maveskindsoperation og det var skønt
Pøj pøj med projektet

Jeg mangler 15 kg mere. så er jeg normal vægtige. Det virker meget overskueligt syntes jeg. Det er altid noget. jeg springer til lægen mandag og hører hvad mine muligheder er :-) Tak

Anmeld

9. juni 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
sådan så min mave ud lige efter fødslen, enda fyldt med strækmærker! Jeg var overbevist om at den aldrig blev pæn og altid ville hænge ud over bukserne.

idag 1 år efter er den stadig fyldt med strækmærker og hænger slet ikke!

men har så også tabt mig 27kg siden fødslen (med gravid mave)

men til dig! er sikker på den forsvinder

Anmeld

9. juni 2012

Christina.78

Anonym skriver:

Fremskridt med hænge dellen

Den er stadig ikke pæn...

Meeeeeen.. MINUS 10kg siden det første billed.

flot

Anmeld

9. juni 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Jeg læste lige at man skal have problemer eller andre gener for at få det betalt af det offentlige. Hvad sagde i til lægen ??Jeg tror jwv vil spørge min læge på mandag. jeg mangler 15 kg mere. så er jeg normal vægtige. det er da en kæmpe gulerod

Jeg spurgte bare om det kunne lade sig gøre at få det fjernet hvis det var at det lykkedes at tabe sig... Ved ikke hvad min bror har sagt...

men ellers bare sig at det genere dig psykisk at have det hængene og at det hæmmer din daglig dag, da du ikke kan lide at vise dig uden tøj på over for din mand med det skind hængene 

Anmeld

9. juni 2012

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Den hænge mave her, forsvinder den hvis man taber sig af sig selv uden træning, eller skal og kan den trænes op? i så fald hvordan?? eller kræver den kirurgisk indgreb ??

Man kommer jo aldrig til at få den samme krop som før man blev gravid. 

Anmeld

9. juni 2012

Carl-Emil's mor

Anette&Sophia skriver:

Man kommer jo aldrig til at få den samme krop som før man blev gravid. 

so sorry men jo nogle gør

men vi er bare nogle som ikke gør

Anmeld

12. juni 2012

Anette&Sophia

Carl-Emil's mor skriver:

so sorry men jo nogle gør

men vi er bare nogle som ikke gør

Der vil da altid være et eller andet der ikke sidder som før. 

Anmeld

12. juni 2012

Carl-Emil's mor

Anette&Sophia skriver:

Der vil da altid være et eller andet der ikke sidder som før. 

det er altså ikke korrekt

har flere veninder hvor du overhoved ikke kan se de har født eller ammet og det samme med min egen mor

Anmeld

12. juni 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Carl-Emil's mor skriver:

det er altså ikke korrekt

har flere veninder hvor du overhoved ikke kan se de har født eller ammet og det samme med min egen mor

Man kan altså heller ikke se jeg har været gravid.. ingen strækmærker, ingen mave, intet.. fik min egen krop igen 7 dage efter fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.