Hænge vom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Det er jo helt forfærdeligt, at man skal og at man kan, rende sådan rundt.

Jeg bliver jo ALDRIG nogensinde pæn i en brudekjole eller badetøj eller for den sags skyld i alm tøj. Medmindre jeg bruger 30.000 på en maveskinds operation.

Du kan altså få det betalt af staten... Det får min storebror bl.a. Du skal bare ned og have en BMI på under 25 og være færdig med at tabe dig. prøv at snakke med din læge om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Har du tabt dig 10 kg siden 7. maj?? (Hvordan?)  Hooold da op, hvor er det flot.

Der er meget stor forskel, tillykke med det.

Naaa, det er faktisk siden 17 april, så godt og vel 6-7 uger.
Jeg spiser 1200 kcal om dagen, også er alt stort set tilladt. Men jeg tænker mig selvfølgelig om.

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Aniteb skriver:

Du kan altså få det betalt af staten... Det får min storebror bl.a. Du skal bare ned og have en BMI på under 25 og være færdig med at tabe dig. prøv at snakke med din læge om det.

Er det rigtigt, jeg troede kun at det var for folk der havde fået en fedme operatoin

Anmeld

31. maj 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Er det rigtigt, jeg troede kun at det var for folk der havde fået en fedme operatoin

Ja det er rigtigt nok. Min bror er som sagt blevet godkendt til at få det fjernet på det offentliges regning... Men prøv at snakke med lægen om det... Min gamle læge lovede mig også at min hængevom ville blive fjernet hvis jeg tabte mig... Deter så ikke lige sket endnu, og ja lægen er gået på pension... Men tror da ikke det blive noget problem...

Anmeld

31. maj 2012

Zelinasmor

Anonym skriver:

Den hænge mave her, forsvinder den hvis man taber sig af sig selv uden træning, eller skal og kan den trænes op? i så fald hvordan?? eller kræver den kirurgisk indgreb ??

Min plastik kirurg fortalte mig på en pæn måde at mit maveskind aldrig blev normalt igen. Jeg må igennem en operation hvis det skal strammes op. Og jeg synes egentlig ikke min mave hænger særlig meget. Det er øv, men man kan ikke gøre noget ved det.

Du kan selvfølgelig altid få maven mindre ved at spise sundt og træne, men maven bliver ikke STRAM igen

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Aniteb skriver:

J

Ja det er rigtigt nok. Min bror er som sagt blevet godkendt til at få det fjernet på det offentliges regning... Men prøv at snakke med lægen om det... Min gamle læge lovede mig også at min hængevom ville blive fjernet hvis jeg tabte mig... Deter så ikke lige sket endnu, og ja lægen er gået på pension... Men tror da ikke det blive noget problem...

Jeg læste lige at man skal have problemer eller andre gener for at få det betalt af det offentlige. Hvad sagde i til lægen ??Jeg tror jwv vil spørge min læge på mandag. jeg mangler 15 kg mere. så er jeg normal vægtige. det er da en kæmpe gulerod

Anmeld

9. juni 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Fremskridt med hænge dellen

Den er stadig ikke pæn...

Meeeeeen.. MINUS 10kg siden det første billed.

lige nu kunne jeg simpelthen stikke dig verdens største smæk kys.. blev helt broken da jeg så dit første billed for sådan næsten ser maven ud - I DEN ENE SIDE  og knokler løs med træning så frygtede det ingen effekt har men så, så jeg dette billed og wuuuuhuuuu jeg blev så glad  du giver os alle håb

Anmeld

9. juni 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Den hænge mave her, forsvinder den hvis man taber sig af sig selv uden træning, eller skal og kan den trænes op? i så fald hvordan?? eller kræver den kirurgisk indgreb ??

Må jeg godt spørge hvorfor du har fået en tykke mave??

Har du født eller blot spist alt for meget??

Anmeld

9. juni 2012

morbibi

Anonym skriver:

Synes det er flot, som din hud har trukket sig sammen fra billede 1 til billede 2
Men gå til lægen og lad ham se dig.
Jeg har selv fået fjernet maveskind og mit træk sig desværre ikke ligeså godt sammen som dit. Men jeg fik den besked at tabe mig ned til 70 kg (er 171 cm høj) og så blev jeg henvist til maveskindsoperation og det var skønt
Pøj pøj med projektet

Anmeld

9. juni 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Må jeg godt spørge hvorfor du har fået en tykke mave??

Har du født eller blot spist alt for meget??

Egentligt spiste jeg mig tyk og fed for at få den. Derefter fødte jeg 2 børn. Men jeg er ret overbevist om at mine graviditeter intet effekt har haft på min mave. Pinligt. JA. Men. Tjaa jeg har haft mine slåskampe i livet der gjorde at jeg fandt tryghed i at spise og "hygge". Men sådan er det bestemt ikke mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.