Hænge vom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg har selv lidt mave. Og har tabt mig 10 kg.

Den er da svundet lidt ind, men tror heller aldrig den bliver tip top pæn.

Det er bare noget øv, er det. Jeg har vejet 20 kg mere end nu, så det er jo klart at jeg er kommet til at se sådan her ud med tiden. Fortryder som en i helvede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Anonym trådstarter

MelikkazMoar skriver:

kirurigs indgreb skal nok til hvis den skal forsvinde helt..

Ja det tror jeg desværre også at du har ret i.. Noget forsvinder vel ved træning. Men ikke det hele.
Men jeg havde da ellers lige håbet at det kunne forsvinde af sig selv, som kiloerne forsvandt.

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

Nogen der kan nogen gode og effektive øvelser, den forsvinder jo nok ikke at at jeg cykler

Anmeld

7. maj 2012

come2

Anonym skriver:

Nogen der kan nogen gode og effektive øvelser, den forsvinder jo nok ikke at at jeg cykler

Du skal lav noget opstrammende træning, kombineret med norget hvor du får pulsen op.

Jeg går selv til på forskellig ehold i fitness center.

Måske der er sådan et i nærheden af hvor du bor?

Anmeld

7. maj 2012

MelikkazMoar

Anonym skriver:

Ja det tror jeg desværre også at du har ret i.. Noget forsvinder vel ved træning. Men ikke det hele.
Men jeg havde da ellers lige håbet at det kunne forsvinde af sig selv, som kiloerne forsvandt.

min mor har fået 3 kejsersnit..

det seneste for 15 år siden.. ( og jeg var den første der skulle ud igennem for 20 år siden   )

Og hun har virkelig fået hængevom af graviditeterne og det.. men hun prøvede mange år efter vores fødsler at komme det til livs. men desværre ik.. vi var hos lægen for lige at få et overordnet syn på det, og han mente ikke det kunne trænes mere væk/strammes mere op end det var, så der ville det være en operation der skulle få det væk..
men min mor har lært at leve med det..

jeg har selv fået lidt hængevom efter min datter kom til verden for snart 1år siden, og jeg gjorde bare alt jeg kunne (syndes jeg selv) for at få alle de kilo og al det hud væk, der var kommet, (for jeg var virkelig en flodhest &nbsp

men desværre er det ikke sket, og det hænger en flot delle dernede..

Anmeld

7. maj 2012

MelikkazMoar

det her kunne jeg godt selv finde på at få foretaget, og der skal man heller ikke opereras

http://www.nygart.dk/dk/plastikkirurgi/fedtsugning/coolsculpting_zeltiq.html

Anmeld

7. maj 2012

Isaac's mor

Anonym skriver:

Den hænge mave her, forsvinder den hvis man taber sig af sig selv uden træning, eller skal og kan den trænes op? i så fald hvordan?? eller kræver den kirurgisk indgreb ??

Jeg ville ikk vælge kirugisk indgreb før jeg havde prøvet chancen med træning først...
Så hård træning i måske et år, med en masse stram op og sved, hvis der intet sker, så kunne det da godt være den eneste mulighed ville være kniven, men undgå det dog hvis du kan :/
Eller det ville jeg i hvertfald gøre, er ogs lidt bange for sån noget

Anmeld

8. maj 2012

Tona

Den hænge mave her, forsvinder den hvis man taber sig af sig selv uden træning, eller skal og kan den trænes op? i så fald hvordan?? eller kræver den kirurgisk indgreb ??

Jeg tror at du har en god chance for at få den til at blive meget pænere hvis du træner samtidig med at du taber dig og så sørger for at tabe dig langsomt. Du må max tage et halvt kg i ugen (siger min fys, jeg har nemlig også "maveproblemer")  Det kan anbefales at tale med en fys eller en træner og få et program du kan lave med træning. Det kræver faktisk ikke vildt meget træning.

Jeg tror dog ikke at den nogensinde kan blive helt flad igen, men tror den kan blive helt fin igen også uden operation. Men jeg tror at hvis du taber dig uden at træne, så vil den nok blive ved med at hænge, men den vil blive fladere.

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Fremskridt med hænge dellen

Den er stadig ikke pæn...

Meeeeeen.. MINUS 10kg siden det første billed.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Meeeeeen.. MINUS 10kg siden det første billed.

Har du tabt dig 10 kg siden 7. maj?? (Hvordan?)  Hooold da op, hvor er det flot.

Der er meget stor forskel, tillykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.