Søskende (;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

mulle85

min søn er ige fydt 3 og har termin i slutningen af Oktober ved nummer 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Har det ikke været hårdt at have dem begge hjemme ??

Både og, det genrede mig ikke og ville bestemt heller ikke aflevere ham, sommetider var da det hårdt, da de jo ikke er tvillinger og derfor havde deres egen rymte, indtil den mindste var en 10-11 mdr, hvor man så så småt ku begynde at køre ham ind i brormands rymte, der var liv og glade dage hver dag og jeg ville ikke have gjort det anderledes hvis jeg fik chancen for at gøre det om

Anmeld

6. maj 2012

Lullaby

Her er der 3 imellem den store og den mellemste og når den lille kommer er der 4 imellem den og den mellemste Altså 3 og 4. Jeg tror ikke der er nogen middelvej, jeg ved bare at HOS OS er det bedst sådan.

Anmeld

6. maj 2012

MomInTheMaking

Anonym skriver:

kan godt lide din holdning med at man skal gøre det man kan holde til som forældre..

Jeg oplever bare meget negativt omkring at få dem tæt på hinanden.. men min mand ønsker at der er 2 år mellem dem, og det vil jeg også have det godt med..

Det er jo også svært, man ved jo reelt ikke om man kan holde til det før man har prøvet det, så hvis man har lysten og modet så synes jeg helt sikkert man skal kaste sig ud i det, forudsat at man selvfølgelig har styr på alt det praktiske.Men du ved vidst hvad jeg mene

Skidt pyt hvad andre synes eller siger, alle kan finde "fejl" ved alle. (og gode  ting også) det er vel det der gør det hele så spændene, forskellighed.
Hels og lykke med PB

Anmeld

6. maj 2012

FrkT

Jeg har svaret 2-3 år....

Min lillesøster er 2 år og 10 måneder yngre end mig, og i mine øjne er det helt perfekt... vi har så meget glæde af hinanden, og alligevel fik mine forældre os med tilpas stor afstand aldersmæssigt til at jeg fik rigeligt med tid til at være den lille.

Men jeg tror også det kommer an på hvad for nogle børn man har, for jeg tror nogle har større behov end andre for at være alenebarn i længere tid...

Anmeld

6. maj 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Har der så været noget søskende jalousi mellem dem??

Vil ikke sige Jalousi som sådan, men mere med at lillebror ikke helt kan forstå at der er noget storesøster må, fordi hun er lidt størrere... og storesøster ikke helt kan forstå at lillebror ikke er for tung til at blive båret ligesom hun er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.