Anonym skriver:
Hej skønne kvinder 
Jeg har længe gået og tænkt over hvad der er det bedste mellemrum mellem søskende
Så nu har jeg endelig fået lavet en debat.. Nogen sider at det er bedst at få nummer to inden den første er 2 år, pga at den første ikke kan huske at h*n har været alene
Og andre mener at det er søn for den første osv..
Så derfor vil jeg gerne høre om i vil dele jeres erfaringer med mig
Jeg er anonym da jeg gerne vil have at det ikke kommer frem endnu at vi overvejer nr 2 

Hej
jeg har stemt blankt, da jeg ikke rigtig tror der findes en generel perfekt alder at få søskende i. Jeg synes det kommer helt an på forældrene, hvad man kan holde til, hvad man vil give sine børn, hvor mange man vil have etc.
Men personligt skal jeg ikke have kort tid imellem, jeg kan slet ikke forestille mig ikke at skulle have mit fulde fokus på Penny. Jeg tror godt der kunne gå mere end 5 år før vi skal lave nr.2 hvis vi overhovedet skal det.
Hvorvidt børnene har glæde af hinanden handler ikke om alder for mig, men det kommer jo an på hvordan man definere "at have glæde af" der er 2 år i mellem mine kusiner og de kan slet ikke sammen, hvorimod der er 16 år imellem min kæreste og hans lillebror og de forguder hinanden. Jeg har selvfølgelig også eksempler på det modsatte.
Så uanset om der er gået 3 dage eller 20 år fra den sidste kom, føler du dig parat, så spring ud i det.
der findes ikke Mange garantier her i livet.
(det blev langt
)
Anmeld