Deler du seng med dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

Tennamor

Jeg har stemt ja, selvom det kun er for en periode.

De første ca 6 måneder sov hun inde hos os. Så rykkede vi hende ind i sin seng, på sit eget værelse. Det tog ikke ret lang til at lære hende det, så det var skøøønt.

Men efter hun startede i vuggestue, kunne hun slet ikke falde til ro om aftenen. Hun stillede sig op i sengen og SKREG hjertensskærende.. Så nu ligger hun igen imellem os og sover, indtil vi igen får taget os sammen til at tage kampen op.. Hun skal dog lære det inden september, hvor den nye bebs kommer og overtager pladsen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Janni.

Kun når han er syg eller trænger til tryghed. Ellers vil han bare lege i vores seng.

Anmeld

6. maj 2012

onlyme

MyLille skriver:

Der har været sagt mange ting om det, at sove sammen med de små, men her er faktisk en artikel der taler for samsovning! Den er norsk, men kan sagtens læses alligevel
Her kan I læse den korte artikel:
http://www.babyverden.no/Baby/Helse/Sovn/Samsoving-bra-for-hjertet/

Deler du seng med dit barn? Begrund gerne svaret

Min søn har aldrig overnattet i vores seng,. Han vil simpelthen ikke,.!
Han ligger sig ikke til at sove, blunder lidt men spjætter så op hvis han er lige ved at falde hen

Anmeld

6. maj 2012

lukasmor

Jep Lukas (på 1 år og 3 mdr.) sover mellem mor og far ind i mellem. Det er ren og skær hygge og det fungerer for os

Anmeld

6. maj 2012

4xGreve

Milo 3 måneder falder i søvn ved mig om aften kommer over i egenseng når vi går i seng og kommer over til mig i løbet af natten...

Daniella knap 4 år falder i søvn i egen seng g kommer ind i løbet af natten!

Anmeld

6. maj 2012

sarahb

Nej,
Soveværelset er for mor og far og en rum vi har sammen!
Jeg kan ikke sove i seng med børnene.
Der sker hvis de har mareridt eller kaster op osv. så er de i vores seng. men på helt almindelige dage så nej!
Hvis den store kommer ind, så smutter jeg altid på sofaen for jeg kan bare ikke samsovning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.