LR85 skriver:
Hvor er det dejligt livsbekræftende det du skriver.
Det er da dejligt som mor at kunne give sit barn, det den har brug for, så den kan bruge kræfter på noget andet.
Elsker børn i sengen 
1000 tak

- SP og de teapeuter vi går til spædbarns terapi hos, har også ros mig til skyerne over at jeg gør det.. Især når han er født for tidligt.. Men alle babyer har jo brud for den tryghed.. De kender jo ens lyde, vejrtrækning, hjertelyd, bevægelser osv..
De mener faktisk at mig søn og jeg har et helt unikt forhold.. Da Jeg opdagede at jeg var gravid vidste jeg fra starten af at det var en dreng, der ville ligne sin far, og så havde jeg en fornemmelse af at han ville blive født for tidligt (vi har ikke noget i familien, så det er ikke derfor)
Da vi var indlagt måtte vi køre hjem og sove om natten.. For at vi ikke skulle blive ALT for kulleret af at være indlagt.. David sov stort set hele natten.. De gav ham sonde hver 3. time, og tjekkede bleen.. Men lige så snart jeg kørte ind på ppladsen ved sygehuset så vågnede han.. (kom ikke altid på samme tidspunkt, så det var ikke derfor)
Terapeuterne siger at det er en helt unik kommunikation.. som kun kan ske mellem mor og barn.. Jeg er HELT fasineret over det... Og er 100% sikker på der er noget i det.. (jeg er ellers ikke sån heelt med på den der med at der er mere mellem himmel og jord)
Anmeld