Deler du seng med dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

Mamalou

Da Villads var yngre sov han hos mig. Han er knapt et år og nu sker det kun en sjældent gang i mellem. Han sover ikke godt, når han ligger hos os, da han bliver forstyrret af mig og kæresten. 

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Mamalou

Maja_4000 skriver:

Nej .. For mit barn tror at det er en legeplads

Det kan jo være at det ændrer sig når hun bliver ældre og kommer ind hvis hun f.eks. har haft mareridt , er syg osv

Sådan er det også for Villads, og så går ideen lige som af

Anmeld

6. maj 2012

Musen5

Nej for hvis de alle 4 skulle være der ville der ikke være plads til os.

Dvs at hvis der er en af dem der har haft mareridt eller noget så kan de self. komme ind og putte og vi putter oxo gerne alle sammen i weekenden.

Men da vi ikk har tv i soveværelset er det ikk interessant at være der inde så lang tid ad gangen. (ikke fordi de får lov til at se tv hele tiden, men det er nemmere at spørge inde foran tv'et)

/Mette

Anmeld

6. maj 2012

MorEllen

Ser det er mange forskjellige svar her! Godt

Vores datter sov sammen med os til hun var 6 måneder. Da jeg stoppet med at amme var der ikke længre nogen grund til at hun skulle ligge mellem os og forstyre vores nattesøvn.. Både min mand og jeg sov meget uafbrudt med hende i sengen. Nu savner jeg selvfølgelig hyggen ved det, og prøven en gang imellem at lægge hende i vores sæng, men det duger slet ikke -hun ser det nemlig som en leg (som også andre her beskriver)... Men jeg ser for mig at når hun bliver ældre (er nu 15 måneder), vil hun opdage hyggen ved at putte om morgenen osv...det håååber jeg

Anmeld

6. maj 2012

Nitz - <3 David

LR85 skriver:

Hvor er det dejligt livsbekræftende det du skriver. 

Det er da dejligt som mor at kunne give sit barn, det den har brug for, så den kan bruge kræfter på noget andet. 

Elsker børn i sengen

1000 tak

- SP og de teapeuter vi går til spædbarns terapi hos, har også ros mig til skyerne over at jeg gør det.. Især når han er født for tidligt.. Men alle babyer har jo brud for den tryghed.. De kender jo ens lyde, vejrtrækning, hjertelyd, bevægelser osv..

De mener faktisk at mig søn og jeg har et helt unikt forhold.. Da Jeg opdagede at jeg var gravid vidste jeg fra starten af at det var en dreng, der ville ligne sin far, og så havde jeg en fornemmelse af at han ville blive født for tidligt (vi har ikke noget i familien, så det er ikke derfor)
Da vi var indlagt måtte vi køre hjem og sove om natten.. For at vi ikke skulle blive ALT for kulleret af at være indlagt.. David sov stort set hele natten.. De gav ham sonde hver 3. time, og tjekkede bleen.. Men lige så snart jeg kørte ind på ppladsen ved sygehuset så vågnede han.. (kom ikke altid på samme tidspunkt, så det var ikke derfor)
Terapeuterne siger at det er en helt unik kommunikation.. som kun kan ske mellem mor og barn.. Jeg er HELT fasineret over det... Og er 100% sikker på der er noget i det.. (jeg er ellers ikke sån heelt med på den der med at der er mere mellem himmel og jord)

Anmeld

6. maj 2012

Emily2012<3

Hun sover enten i min arm eller mellem kæresten og jeg.. Det er der hun sover roligst. Så derfor sover hun i vores seng.

Anmeld

6. maj 2012

Muhmi

Kun hvis han er så syg at han har behov for trygheden ved at ligge imellem os eller hvis vi har behov for at holde øje med ham om natten...

Men Silas har fra dag et af sovet for sig selv og det har gjort meget ud af at skulle fordi jeg vil have min seng og mit sexliv for mig selv og min kæreste... Der er altså ikke noget der kan ødelægge det spontane sexliv som en baby/et barn der ligger imellem mor og far....

Så nej, vores barn sover for sig selv og det skal han blive ved med... Selvfølgelig må han gerne komme ind og putte en gang imellem, men at han skal puttes sammen med os, bliver der ikke noget af herhjemme

Anmeld

6. maj 2012

Annette A

Jamen det er da dejligt at vide at det rent faktisk er godt for barnet. Jeg holder meget af det nærvær man får med sit lille barn, men at det rent faktisk også gavner barnet er da virkelig en bonus.

Anmeld

6. maj 2012

MortilCilas

Både og. Han bliver altid puttet i sin egen seng og vågner han så om natten kommer han som regel over til mig og putter!

Og delte fast seng med ham, til han var 6 måneder.

Anmeld

6. maj 2012

DLM

JA det gør vi han seng står ved siden af min side og så kravler han over i løbet af natten. og synes det er hyggeligt bliver vækket med morgen nys hver morgen han bliver 2 her i juni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.