Deler du seng med dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2012

-Sigrid-

Ja, vores datter sover ved mig, men hun sover SLET ikke igennem endnu og jeg gider ikke kæmpe med at få hende til at sove i sin egen seng når hun græder sig selv i søvn når hun skal sove alene. At lade hende gøre det hver anden time om natten... Ja, så er der vist ingen som får noget søvn, og hun sparker ikke så meget og ved godt at når vi ligger derinde skal hun sove

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

K&S

Maja_4000 skriver:

Nej .. For mit barn tror at det er en legeplads

Det kan jo være at det ændrer sig når hun bliver ældre og kommer ind hvis hun f.eks. har haft mareridt , er syg osv

Anmeld

5. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har svaret Ja..
Men historien er den at Hun bliver puttet i sin egen. Og kun hvis hun vågner om natten kommer hun med ind.. Det sker ikke tit. Men det svinger lidt i perioder.
Nogle gange, for ikke at føle mig alene, henter jeg hende også. Det en dejlig tryghed, og super hygge..
Men har reglen at hun skal sover i sin egen seng.. Hun bliver aldrig puttet i min!

Anmeld

5. maj 2012

Kamulla

Altså Noah bliver puttet i sin egen seng, men vågner altid ved han er ved min side 

Anmeld

6. maj 2012

MortilElias2010

Nu hvor Elias er 2 år, så må jeg krydse af ved, nej det gør vi ikke.

Han gider vitterligt ikke være i vores soveværelse om det så er nat eller dag. Ville elske at få en lur med ham, men det er den unge herre ikke interesseret i. Men skulle han ville en dag, så er han mere end velkommen

Da han var nyfødt til han blev 4 måneder sov han skiftevis i vores seng og i hans egen tremmeseng ved siden af vores seng. Indtil vi blev enige med sp at han sov usammenhængende pågrund af os, vores seng knirker ved det mindste og vi vender og drejer os, dyner bliver løftet og skubbet rundt.. så der kom han ind på sit eget værelse og det er der han nyder at sove og har gjort lige siden. For the time being kunne være hygsomt at han kom listende. Måske under tordenvejr der kommer en mulighed, det kan han ikke så godt lide... og tryghed det skal han have. Bum.

Anmeld

6. maj 2012

LR85

Nitz - <3 David skriver:

Min søn er for tidlig født, og havde derfor stort behov for at ligge ved mig.. Jeg sov med ham fra han var 1½ måned, til han var 3½ mdr.. Han slapper meget bedre af når han sover på mit bryst.. hvis jeg puttede ham i sengen blev han vildt ulykkelig..
Da vi fik en DuniDuo (voksi lignende) kunne han lokkes til at sove i egen seng..
Han sover dog stadig nogle nætter hos mig.. Hvis han bliver overtræt eller sensetiv (hvis der er sket for meget i løbet af dagen) så er han meget urolig.. og så hjælper det at putte hos mig..

Vi har snakket med nogle terapeuter, der fortalte os at det er en rigtig god ide at vi giver ham det han har behov for.. Dette gør at baby ikke bruger "kræfter" på at være ulykkelig over han/hun ikke får det.. Og på den måde bruger de energien til at udvikle sig

Hvor er det dejligt livsbekræftende det du skriver. 

Det er da dejligt som mor at kunne give sit barn, det den har brug for, så den kan bruge kræfter på noget andet. 

Elsker børn i sengen

Anmeld

6. maj 2012

Fenja09

Ja, vores datter har ligget i vores seng fra hun blev født - vi havde en lille periode hvor hun lagde i sin vugge, men det var bare nemmere for mig at amme når hun var lige ved siden af.

Nu skal hun dog til og i egen seng, da hun er begyndt at "fylde" en del og hun har lige rundet de 8 måneder

Vi fik forresten også af vide på Aalborg Sygehus, at samsovning var noget af det bedste man kunne gøre, hvor længe sagde de ikke noget om. Men da det blev anbefalet, så var det også hvad vi gjorde. Det faldt os helt natuligt og er trygt for Alberte.

/Fenja

Anmeld

6. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har stemt ja, men det er både og!

Her bliver thea puttet i sin egen seng, men kommer altid trissende ind til os først på natten. 

Så i påsken tog vi konsekvensen og købte en større seng

Vh stine

Anmeld

6. maj 2012

Jonatansmor

Nix. Han vælter rundt som en vanvittig når han sover.

Og så mener jeg, at børn skal lære at sove for dem selv, i deres eget værelse. For mor og far er der bare ikke altid..

Anmeld

6. maj 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Vi sover sammen med vores seng, da jeg stadig ammer meget igennem natten, knægten er 11 mdr og vi har ikke tænkt os han skal over i egen seng før han selv kan give udtryk for at det er det han vil.

Vi sover alle samme bedst sammen, jeg prøvet knægten faldt i søvn i stuen, jeg var meget bekymret for ham og kunne ikke sove, men knægten vågnede heldigvis 3 timer efter og så kunne vi alle sove resten af natten uden problemer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.