Deler du seng med dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2012

Mother-love

Nej isabella sover ikke i vores seng og har aldrig gjort det. Når vi skulle sove altså. Hun kan godt ligge og sove i vores seng om dagen. Og når hun er i tigerspring falder hun i søvn i vores seng og så bliver hun løftet ind i sin egen seng. Vi vil ikke have børn i sengen. Vi vil have en ordentlig søvn. Men når hun bliver større og er syg, så må hun godt være der hvis hun vil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

dorthemus

MyLille skriver:

Der har været sagt mange ting om det, at sove sammen med de små, men her er faktisk en artikel der taler for samsovning! Den er norsk, men kan sagtens læses alligevel
Her kan I læse den korte artikel:
http://www.babyverden.no/Baby/Helse/Sovn/Samsoving-bra-for-hjertet/

Deler du seng med dit barn? Begrund gerne svaret

Ja til dels....Runa sov i min seng det første år. Det var dejligt og trygt og nemt (fuldammede). Nu er hun snart to år og kommet stadig ind til mig i løbet af natten de fleste nætter, selvom hun puttes i sin egen seng. Jeg er stor fortaler for samsovning

Anmeld

5. maj 2012

vitapigen

Maja_4000 skriver:

Nej .. For mit barn tror at det er en legeplads

Det kan jo være at det ændrer sig når hun bliver ældre og kommer ind hvis hun f.eks. har haft mareridt , er syg osv

Haha det er nøjagtig det samme her

Hun ligger og ruller rundt og hiver en i håret - AV!!!!

Anmeld

5. maj 2012

lycly

Jeg har stemt ja. Hun sover i sin egen seng hele natten, men når/hvis hun vågner tidligt om morgenen og får flaske, så kommer hun over til mig og sover videre. Synes det er så hyggeligt

Anmeld

5. maj 2012

Mille82

Begge vores kommer i løbet af natten, og de sover allerbedst i vores seng. De er hh 1år og knapt 3 år.

Anmeld

5. maj 2012

Aagaard

Ja og nej (har stemt ja)

VI har hende til at hænge over vores seng i slyngevuggen og hun kommer tit ned til os tidlig morgen.

Anmeld

5. maj 2012

*Sofie*

Har stemt blankt.

Malou bliver puttet i sin egen seng, men ender stort set hver nat ved siden af mig. Og det må hun hellere end gerne

Anmeld

5. maj 2012

isabellasmor

Mumto3 skriver:

JA, og det er super nemt når man ammer, at man kan sove mens de små får mad. Derudover har det jo en postiv effekt på alt muligt andet også, men det skal vi nok ikke starte en debat om nu

Nemlig! Og så er det nu også meget hyggeligt jeg kommer til at savne at min pige ligger ved siden af mig når hun en dag begynder at sove i egen seng om natten . 

Anmeld

5. maj 2012

Tulle28

dorthemus skriver:

Ja til dels....Runa sov i min seng det første år. Det var dejligt og trygt og nemt (fuldammede). Nu er hun snart to år og kommet stadig ind til mig i løbet af natten de fleste nætter, selvom hun puttes i sin egen seng. Jeg er stor fortaler for samsovning

Sådan er det også her:-) Vi nyder det alle, selvom jeg gruer lidt for, hvordan det skal gå når nr. 2 kommer:-) Men så må vi jo bare have en ENDNU større seng:-)

Anmeld

5. maj 2012

dorthemus

Tulle28 skriver:

JJaJaaJaaa

Sådan er det også her:-) Vi nyder det alle, selvom jeg gruer lidt for, hvordan det skal gå når nr. 2 kommer:-) Men så må vi jo bare have en ENDNU større seng:-)

Jaaaaa en kæmpe seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.