Hvor ofte siger I 'Jeg ELSKER dig' til hinanden (altsaa dig og manden)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2009

louisepigen23

hverdag mindst en gang om dagen men nogle gange flere gange... vi er lige gode til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2009

Mie A

Vi siger ikke "Jeg elsker dig" så tit til hinanden - selvfølgelig sker det da. Vi er mere den type mennesker der viser der overfor hinanden på alle mulige andre måder. Synes også at det er bedre - da det nogle gange er for nemt "bare" at sige 3 små ord!

Anmeld

19. april 2009

mettemus80

Vi siger det til hinanden hver dag... gerne et par gange

Anmeld

19. april 2009

Findusinde

Herhjemme siger vi det også tit, mange gange om ugen, det er ikke atlid det er hver dag, men gerne inden vi ligger os til at sove..

Sjov lille ting med dette..

Mine forældre har været gift i 32 år, og som min far siger.. Anni, jeg har sagt jeg elsker dig, og så længe du ikke høre andet, er der intet der har forandret sig.. Ellers skal jeg nok sige til..

Anmeld

20. april 2009

DK

Rosa skriver:

Min mand er bestemt ikke særlig god til det med komplimenter - hvilket har været oppe og vende mere end en gang gennem årene... Jeg har det på samme måde som dig - hvis jeg bruger tid på at gøre mig lækker så vil jeg gerne påskønnes for det - og det stiver selvtilliden af og giver lidt ekstra gnist. Men han er en mand og har heller ikke selv brug for komplimenter, siger han..
Skal dog siges at han på det sidste er blevet lidt bedre - men det kan gå i sig selv igen, så jeg nyder hvert eneste ord og gemmer dem i lommen til en regnvejrsdag

Altså hvad er der med dem! Vi må begynde at give hinanden komplimenter istedet.

Rosa: Du ser død-lækker ud på det profil-billede!!! Super slank og smuk. Og sexet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.