Her hjemme blev det sagt hver dag .... og ind imellem trods vores situation siger vi det stadig, for vi elsker jo hinanden, bare på en anden måde i dag end for bare et år siden... han er jo min bedste ven og vi deler alt sammen på trods af vi har taget et valg om at flytter hver til sit...
Mine børn får det også afvide hver dag - flere gange ... når jeg køre dem i skole og børnehave om morgenen siger jeg at jeg elsker dem meget højt og de skal have en god dag de siger også altdid at de elsker mig....
når vi kysser godnat, læser eller synger, så siger vi også godnat og vi elsker hinanden - så her bliver det virkelig brugt meget og jeg syntes ikke man kan sige det for meget - de skal aldrig være i tvivl om hvor højt de er elsket - men sådan er jeg også selv vokset op... fortæller også stadig mine forældre jeg elsker dem... når vi kysser og krammer farvel så siger vi .... eeelsker diiiiig....
Knus Pia, men en lille dreng fyldt med skoldkopper .... OVER ALT... der er mange hundrede skoldkopper på den lille krop...
Anmeld