Hvor ofte siger I 'Jeg ELSKER dig' til hinanden (altsaa dig og manden)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Næsten hver dag Jeg havde dog meget svært ved at sige det til en start, men det går fint nu. Så skal jeg bare træne mig i at sige det til Jesse, for der halter det vist

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2009

pussekat

Familien Madsen skriver:

her hjemme siger vi det hverdag... og flere gange om dagen....

vi siger det inden vi ligger os til og sove, inden mánden tager på job og ingen når han kommer hjem og flere andre gange

det samme her

Anmeld

17. april 2009

Pia.

Her hjemme blev det sagt hver dag .... og ind imellem trods vores situation siger vi det stadig, for vi elsker jo hinanden, bare på en anden måde i dag end for bare et år siden... han er jo min bedste ven og vi deler alt sammen på trods af vi har taget et valg om at flytter hver til sit...

Mine børn får det også afvide hver dag - flere gange ... når jeg køre dem i skole og børnehave om morgenen siger jeg at jeg elsker dem meget højt og de skal have en god dag de siger også altdid at de elsker mig....

når vi kysser godnat, læser eller synger, så siger vi også godnat og vi elsker hinanden - så her bliver det virkelig brugt meget og jeg syntes ikke man kan sige det for meget - de skal aldrig være i tvivl om hvor højt de er elsket - men sådan er jeg også selv vokset op... fortæller også stadig mine forældre jeg elsker dem... når vi kysser og krammer farvel så siger vi .... eeelsker diiiiig....

Knus Pia, men en lille dreng fyldt med skoldkopper .... OVER ALT... der er mange hundrede skoldkopper på den lille krop...

Anmeld

17. april 2009

Natascha

vi siger det flere gange om dagen til hinanden.

Anmeld

17. april 2009

Mira0911

Jeg er ikke så god til at sige det, men stort set hver dag siger han til mig..

Anmeld

17. april 2009

Tynen

Når jeg føler for det

Vi er nok ikke hamrende romantiske herhjemme

Anmeld

17. april 2009

Miamaja

PiaR skriver:

Her hjemme blev det sagt hver dag .... og ind imellem trods vores situation siger vi det stadig, for vi elsker jo hinanden, bare på en anden måde i dag end for bare et år siden... han er jo min bedste ven og vi deler alt sammen på trods af vi har taget et valg om at flytter hver til sit...

Mine børn får det også afvide hver dag - flere gange ... når jeg køre dem i skole og børnehave om morgenen siger jeg at jeg elsker dem meget højt og de skal have en god dag de siger også altdid at de elsker mig....

når vi kysser godnat, læser eller synger, så siger vi også godnat og vi elsker hinanden - så her bliver det virkelig brugt meget og jeg syntes ikke man kan sige det for meget - de skal aldrig være i tvivl om hvor højt de er elsket - men sådan er jeg også selv vokset op... fortæller også stadig mine forældre jeg elsker dem... når vi kysser og krammer farvel så siger vi .... eeelsker diiiiig....

Knus Pia, men en lille dreng fyldt med skoldkopper .... OVER ALT... der er mange hundrede skoldkopper på den lille krop...

ahh jeg foler virkelig med dig og din lille dreng. det er virkelig svaert naar de smaa er syge god bedring

Anmeld

17. april 2009

Miamaja

Tynen skriver:

Når jeg føler for det

Vi er nok ikke hamrende romantiske herhjemme

samme her. det er nok mest mig nogle gange synes jeg det bliver for meget for min smag, saa vi er ikke super romantiske herhjemme. jeg kan bedst lide det naar det er uventet og spontant. ikke for meget jeg elsker dig hele tiden saadan repertatorisk.

enkelte gange er jeg ligefrem blevet lidt irriteret naar gemalen er kommet hjem med blomster til mig naar han var ude og handle ind men har glemt at kobe brod jo, blomsterne er fiiine men jeg vil hellere have mit brod hehe

jeg gider heller ikke valentines dag og det har jeg laenge sagt saa det bliver ikke fejret hos os! hellere en god romantisk overraskelse paa en alm. kedelig mandag

Anmeld

17. april 2009

Nemesis

det siges hver dag, og det menes hver gang. manden er rigtig god til at kramme, nusse, kysse og altså også til at sige de 3 vigtige ord.

Jeg selv har alle dage sagt det til mine børn, og det siges også hver dag, mindst een gang.

Elsker sgu også alle mine hankønsvæsner

:-) Sisse

Anmeld

17. april 2009

PjuBa24

Herhjemme bliver det også sagt hver dag, flere gange, fra begge sider. Er dog begyndt at trappe en smule ned da han synes jeg sagde det en anelse for meget var nok gået hen og blevet en vane og sige det hele tiden. Har aldrig været vant til at sige det før, var ikke et ord vi brugte i min familie, så da jeg endelig lærte at sige det skulle det også bare gøres Og mener det hver eneste gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.