Hvor ofte siger I 'Jeg ELSKER dig' til hinanden (altsaa dig og manden)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2009

Miamaja

malou skriver:

Han siger det tit...."ih bare jeg kunne kravle helt ind i dig så meget elsker jeg dig" har han sagt for nylig... smiler, så sødt!! Ellers siger vi det vel et par gange om ugen...

knus malou

awwww saa bliver det da ikke meget bedre. meget originalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2009

GryDia

Vi siger det ikke så pokkers tit.. Manden min er ikke særlig romantisk anlagt - overhovedet. Men engang imellem kommer der en sms hvor der står noget sødt. og så har vi en regel om at sige ordentligt farvel hver dag inden vi tager afsted.

Anmeld

17. april 2009

Mormilla

Vi siger det til hinanden et par gange om dagen

Anmeld

17. april 2009

Diana...

Min dejlige kæreste siger det et par gange om dagen, jeg selv er MEGA dårlig til det grundet at min x-kæreste gennem 8 år fik banket ind i hoved på mig at sådan noget sagde man ikke, så jeg har meget svært ved at sige det og bliver genert hver gang, men jeg elsker ham over alt og kunne ikke forstille mig noget bedre end ham, men det har været en skam at sige jeg elsker dig i 8 år af mit voksen liv og samtidig har vi aldrig rigtig brugt det i familien os. Jeg prøver at sige det meget til min dejlige søn os for at han skal lære at det altså er oki at fortælle en at man elsker dem.

Knus Diana som synes hun er blevet bedre men stadig er mega dårlig til det.

Anmeld

17. april 2009

Diana...

malou skriver:

Han siger det tit...."ih bare jeg kunne kravle helt ind i dig så meget elsker jeg dig" har han sagt for nylig... smiler, så sødt!! Ellers siger vi det vel et par gange om ugen...

knus malou

Åhh hvor dejligt.

Anmeld

17. april 2009

vanessa

vi siger det....til hinanden flere gange om dagen

Anmeld

17. april 2009

Cris

malou skriver:

knus malou

Med det du skriver, kom jeg pludseligt i tanker, at i Norge siger de "glad i dig" for elsker dig, det svarer at kravle ind i dig, ikke? Hvor sødt!

Anmeld

17. april 2009

Guldet

Det siges hverdag..

Anmeld

17. april 2009

Susan1978

desværre aldrig..

vi har været sammen 10 år til jul og han har endnu aldrig direkte sagt " jeg elsker dig"

men så siger han det på så mange andre måder ...

Anmeld

17. april 2009

MaleneG

herhjemme bliver det sagt stortset hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.