Hvor ofte siger I 'Jeg ELSKER dig' til hinanden (altsaa dig og manden)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2009

Mathilde

Her bliver det sagt flere gange om dagen og også skrevet på sms Det er næsten altid min kæreste der siger det. Jeg har ind imellem overvejet, om det bare efterhånden er blevet en vane at han siger det hele tiden, men når jeg spørger siger han, at han mener det hver gang

Mathilde, der elsker sin kæreste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2009

Kvindemin

Vi siger det ikke hver dag, langt fra. Det er ikke bare noget vi siger for at sige det, det ser jeg altså ikke grund til.
Vil hellere føle at det virkelig menes, aller at jeg føler jeg virkelig har gjort/lavet noget, hvor jeg virkelig bliver elsket for det. Så det kan være et par gange om mdr. Nogle gange flere end andre gange.

Anmeld

17. april 2009

sabi1979

Vi siger det til hinanden flere gange om dagen hver dag Og det er så dejligt.
Selvom vi snart har været sammen i 11 år , så føler jeg mig tit nyforelsket når jeg ser min dejlige mand

Anmeld

17. april 2009

lillemig28

Hejsa vi siger det mange gange om dagen og smsèr også til hinanden den helt ægte vores dejlig liv vi har sammen

Anmeld

17. april 2009

FrkC

Vi siger det tit og ofte til hinanden både hjemme, på sms og i telefonen og hvis det ik lige er "jeg elsker dig" er det noget såsom "jeg kan godt lide dig" eller ´"jeg sys du er meget sød" Jeg får ofte sommerfugle i maven når min kæreste kommer hjem fra en lang dag og glæder mig til at se ham hver gang vi ik er sammen, så man kan vist godt sige at vi godt kan lide hinanden herhjemme

Hilsen Camilla som elsker sin kæreste og er meget lykkelig

Anmeld

17. april 2009

fam.4xc

Hver dag, men det behøver ik lige være med de 3 ord hver gang - i dag fik jeg feks en sms med LOVE YOU!!!! da jeg var på job

Anmeld

17. april 2009

Lone Jakobsen

ved os svinger det lidt..... men jeg vil gætte på et par gange om ugen.
jeg lavede engang en aftale med mig selv, om aldrig at sige det hvis jeg ikke ku mærke det helt ind i sjælen i lige netop det sekund.
tidligere når mine kærester sagde det, svarede jeg automatisk "jeg elsker også dig" men nu kan jeg sagtens svare.... "det er en stor fordel, nu du er min mand" og på samme måde kan han svare mig med et kærligt kys og et "det ved jeg godt min engel" hvis det er den måde han har lyst til at svare mig på.
vi viser begge to vores kærlighed til hinanden meget tydeligt i hverdagen, med knus, kærlige kys og småting som hjælper den anden.
og jeg elsker den tryghed det er at jeg ikke længere behøver hans ord for det....jeg ved at han elsker mig.... og han ved jeg elsker ham.
en anden nævner valentinsdag.... og for os er den så noget helt specielt fordi det både er årsdagen for vores første møde.... og nu også vores bryllupsdag
så kan manden da ikke få det nemmere he he

Anmeld

18. april 2009

DK

Susan1978 skriver:

desværre aldrig..

vi har været sammen 10 år til jul og han har endnu aldrig direkte sagt " jeg elsker dig"

men så siger han det på så mange andre måder ...

WHAT? Hvor vildt!

Anmeld

18. april 2009

DK

Jeg siger det tit. Min kæreste siger det ikke så tit. Ikke i forhold til mig. Han mener det skal gemmes til når han føler det EKSTRA meget. Så man ikke "slider" på det. Jeg siger det når det lige falder mig ind.
Hvilket vist er ret tit ifølge ham

Mikkel siger det nok... en gang om ugen. Til gengæld kommer han op i soveværelset hver morgen og kysser mig farvel og "ha en god dag" inden han kører (jeg sover en time længere end ham) Hvis jeg skal afsted mens han sover har jeg aldrig tid, og løber istedet ud af døren...
Han laver altid en kop the til mig hver aften, uden at jeg skal spørge om

han gider. Han ved jeg gerne vil have en, og derfor gør han det for at gøre mig glad. Han skal ikke selv have noget, så det er kun til mig. Det betyder også super meget, selv om det bare er en lille ting.

Jeg kan dog sige at jeg er ret utilfreds med mængden af komplimenter der falder af herhjemme. Altså, når vi har gjort os klar, og jeg har gjort EKSTRA meget ud af det i kjole og det hele, så får jeg aldrig et kompliment. Og det vil jeg fandme ha´! Hvis jeg klager siger han "du er altid så smuk, uanset hvad du har på". Men når man lige har tilbragt lang tid på badeværelset så vil man sgu godt lige ha et lille kompliment. Er jeres mænd gode til det? Jeg er ikke i tvivl om han finder mig smuk, men jeg vil da gerne mindes om det Det er nok det samme som "jeg elsker dig". Man ved det godt men vil gerne mindes om det.

Nå, det blev langt som altid....

Anmeld

18. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kan dog sige at jeg er ret utilfreds med mængden af komplimenter der falder af herhjemme. Altså, når vi har gjort os klar, og jeg har gjort EKSTRA meget ud af det i kjole og det hele, så får jeg aldrig et kompliment. Og det vil jeg fandme ha´! Hvis jeg klager siger han "du er altid så smuk, uanset hvad du har på". Men når man lige har tilbragt lang tid på badeværelset så vil man sgu godt lige ha et lille kompliment. Er jeres mænd gode til det?

Min mand er bestemt ikke særlig god til det med komplimenter - hvilket har været oppe og vende mere end en gang gennem årene... Jeg har det på samme måde som dig - hvis jeg bruger tid på at gøre mig lækker så vil jeg gerne påskønnes for det - og det stiver selvtilliden af og giver lidt ekstra gnist. Men han er en mand og har heller ikke selv brug for komplimenter, siger han..
Skal dog siges at han på det sidste er blevet lidt bedre - men det kan gå i sig selv igen, så jeg nyder hvert eneste ord og gemmer dem i lommen til en regnvejrsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.