Jeg siger det tit. Min kæreste siger det ikke så tit. Ikke i forhold til mig. Han mener det skal gemmes til når han føler det EKSTRA meget. Så man ikke "slider" på det. Jeg siger det når det lige falder mig ind.
Hvilket vist er ret tit ifølge ham

Mikkel siger det nok... en gang om ugen. Til gengæld kommer han op i soveværelset hver morgen og kysser mig farvel og "ha en god dag" inden han kører (jeg sover en time længere end ham) Hvis jeg skal afsted mens han sover har jeg aldrig tid, og løber istedet ud af døren...

Han laver altid en kop the til mig hver aften, uden at jeg skal spørge om
han gider. Han ved jeg gerne vil have en, og derfor gør han det for at gøre mig glad. Han skal ikke selv have noget, så det er kun til mig. Det betyder også super meget, selv om det bare er en lille ting.

Jeg kan dog sige at jeg er ret utilfreds med mængden af komplimenter der falder af herhjemme. Altså, når vi har gjort os klar, og jeg har gjort EKSTRA meget ud af det i kjole og det hele, så får jeg aldrig et kompliment. Og det vil jeg fandme ha´!

Hvis jeg klager siger han "du er altid så smuk, uanset hvad du har på". Men når man lige har tilbragt lang tid på badeværelset så vil man sgu godt lige ha et lille kompliment. Er jeres mænd gode til det? Jeg er ikke i tvivl om han finder mig smuk, men jeg vil da gerne mindes om det

Det er nok det samme som "jeg elsker dig". Man ved det godt men vil gerne mindes om det.
Nå, det blev langt som altid....
Anmeld