Hvor ofte siger I 'Jeg ELSKER dig' til hinanden (altsaa dig og manden)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.402 visninger
45 svar
0 synes godt om
16. april 2009

Miamaja

Er I super romantiske eller er det kun en af jer der holder romantikken i live. hvad gor din mand for at sige 'jeg elsker dig' eller er han god til at sige det lige ud hver dag eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

ekzunz

Miamaja skriver:

Er I super romantiske eller er det kun en af jer der holder romantikken i live. hvad gor din mand for at sige 'jeg elsker dig' eller er han god til at sige det lige ud hver dag eller hvordan?

Han siger det heeeeele tiden....lidt for meget næsten.....Jeg er ikke så god til det....

Anmeld

16. april 2009

Fam. Madsen

her hjemme siger vi det hverdag... og flere gange om dagen....

vi siger det inden vi ligger os til og sove, inden mánden tager på job og ingen når han kommer hjem og flere andre gange

Anmeld

16. april 2009

Tina2

Vi siger det hver dag:-) I hvert fald en gang, men gerne flere:-) Skal dog ikke være for meget...... :-D

Anmeld

16. april 2009

monstar99

Familien Madsen skriver:

vi siger det inden vi ligger os til og sove, inden mánden tager på job og ingen når han kommer hjem og flere andre gange

også her.
Men engang imellem er det mere rutine end føles der bag orderne

Anmeld

16. april 2009

Fam. Madsen

monstar99 skriver:

også her.
Men engang imellem er det mere rutine end føles der bag orderne

her hjemme er der nok noget rutine i det men vi siger det fordi vi virkelig elsker hinanden også fordi at jeg har det sådan at han skal vide jeg elsker ham hvis der nu skulle ske ham noget jobbet eller noget

har prøvet og miste hvor jeg ikke fik sagt jeg elsket ham inden han døde og det vil jeg ikke prøve igen derfor er det meget vigtig for mig at vi siger det hverdag...

Anmeld

16. april 2009

Katjaro

Her i huset prøver vi at sige det hver aften inden vi lægger os til at sove. Desuden siger vi det gerne hvis den ene er ude at rejse ( oftest manden) og vi taler i telefon.

Hilsen katja

Miamaja skriver:

Anmeld

16. april 2009

Miamaja

Znuzke skriver:

Han siger det heeeeele tiden....lidt for meget næsten.....Jeg er ikke så god til det....

awwww. hvor sodt

Anmeld

16. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Familien Madsen skriver:

Ca. det samme.

Anmeld

17. april 2009

malou

Han siger det tit...."ih bare jeg kunne kravle helt ind i dig så meget elsker jeg dig" har han sagt for nylig... smiler, så sødt!! Ellers siger vi det vel et par gange om ugen...

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.