Jer som er unge i forældrerollen ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

Monski

Jeg fik min søn da jeg var 17 ..

Min mor var 21  .. Min farmor og mormor var henholdsvis 16 og 17 og alle mine fætre og kusiner, mostre osv. har været under 23  da de fik første barn, undtagen en "gren af familien" 

så i min familie var det ikke noget helt vildt underligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

B&J

´min mor var 18 år da hun fik mig jeg blev 23 2 dage efter daniel kom til verden

Anmeld

16. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Min mor fik vidst mig som 24-25 årig, og jeg var selv 18

Anmeld

16. juni 2012

Aabye

Jeg fik min den første da jeg var 21.. er 22 her med nr 2.. Min mor var 23 da hun fik mig (jeg er hendes først fødte) og min mormor fik min mor da hun var 16 (min mor er min mormors førstfødte..) Min oldemor fik min mormor da hun var 20 og min mormor er ligeledes min oldemors førstfødte..

Anmeld

16. juni 2012

morethanperfect

emsaroto skriver:

Pga, en ano tråd, kom jeg lige til at tænke på, om jer der er unge forældre, også har forældre som var unge, da de blev forældre

Jeg selv har ikke. Mine forældre, fik den første af os tre piger som 30årige og jeg var 19. 

Nix . De var begge over 30

Meeen , min mor havde fået sin første søn med en anden da hun vra ung .. Tror hun var 20 ..

Anmeld

16. juni 2012

Talbutikken

Min mor var 27 da hun fik mig, men var dog gravid allerede som 17 årige men tabte det og blev så ikke gravid igen end jeg melde min ankomst.

Min mormor var 19 år da hun fik min mor..

Jeg selv var 17 år, da jeg fik den første, 21 år da jeg fik nr. 2 og 30 år da jeg fik nr. 3

Anmeld

16. juni 2012

Eliza

min oldemor var 17 da hun fik min mormor, og min mormor var 17 da hun vik min moster (18 da hun fik min mor) og min mor var 16 da hun fik mig og min moster var 18 da hun fik sin første..

Det har derfor været MEGET vigtigt for mig at bryde den cirkel... 

Det lykkedes, og jeg var 25 inden jeg fik min første... så for mig har det været den anden vej rundt  

Anmeld

16. juni 2012

Mother-love

Mine foældre var lige blevet 19 da de fik min søster. Og var 21 næsten 22 da de fik mig og 27 da de fik min lillebror. Jeg fik isabella da jeg lige var blevet 24 min søster og bror har ingen børn. Men jeg ønskede mig altid børn tidligt. Men jo ældre jeg blev og "manden" ikke var der ville jeg vente.

Anmeld

16. juni 2012

4xGreve

Min mor var vist 23-24 da hun fik min storsøster søster, jeg var 18 da jeg blev gravid og 19 da jeg fødte min storsøster var 27-28 år da hun fik sin datter min storbror er stadig uden børn dog fast kærste igennem 11-12 år og min lillebror er også uden børn og han bliver snart 22 så lige pt.kun mig der er tideligt ude!

Anmeld

16. juni 2012

Ka+Ma=Be

Det kommer vel an på, hvad man definerer som ung!

Jeg fik min søn som 24 årig, mine forældre var henholdsvis 20 og 23 år da de fik mig

Min kæreste var 26 år og hans forældre var henholdsvis 25 og 26 år da de fik deres første og 37 og 38 da de fik ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.