Jer som er unge i forældrerollen ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

lassemor07

emsaroto skriver:

Pga, en ano tråd, kom jeg lige til at tænke på, om jer der er unge forældre, også har forældre som var unge, da de blev forældre

Jeg selv har ikke. Mine forældre, fik den første af os tre piger som 30årige og jeg var 19. 

Min mor var 25 da hun fik mig( jeg er den første fødte) og jeg var 21 da jeg fødte Lasse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Ditte-3

min mor var 21 og jeg selv var 20 ved den første

Anmeld

3. maj 2012

FrkZier

emsaroto skriver:

Pga, en ano tråd, kom jeg lige til at tænke på, om jer der er unge forældre, også har forældre som var unge, da de blev forældre

Jeg selv har ikke. Mine forældre, fik den første af os tre piger som 30årige og jeg var 19. 

stort set alle kvinder/piger i min familie har fået børn som unge, min mor var blot 15 da hun blev gravid med min storebror - hun fik mig som 21årig min kusine ar 16 da hun fik sin søn. min mormor var også en 20 eller lign. da hun fik min mor

- jeg var 20 da jeg blev gravid, og ville også være 20 når jeg sku have haft født .. nu når jeg ihvertfald at blive 21 uanset hvad

Anmeld

3. maj 2012

Mettefpigen

Min mor var 19 og jeg var 22

Anmeld

3. maj 2012

Mettefpigen

Tildes mor skriver:

Nu får du lige en hel livshistorie ;-)

Min mormor og morfar:
17 og 19 år: første søn ( S)
19 og 21 år: første datter ( B)
20 og 22 år: anden søn ( W)
26 og 28 år: tredje søn ( M)
32 og 34 år: anden datter (min mor)

Onkel S, blev far første (og eneste) gang som 22 årig
Moster B, blev mor som 16 årig, 18 årig, 21 årig, 24 årig og 30 årig.
Onkel W, blev far som 24 årig, 27 årig og 33 årig
Onkel M, blev far som 27 årig og 30 årig

Min mor og far;
17 år og 18 år: Min storebror(dødfødt)
19 og 20 år: min storebror ( K)
20 og 21 år: min storebror ( H)
22 og 23 år: Mig
31 og 32 år: min lillesøster ( S)
33 og 34 år: Min lillesøster og lillebror (A & M)

Min bror K blev far da han var 19 år, 23 år, 25 år og 27 år
Min bror H blev far da han var 20 år, 25 år og igen om nogle uger hvor han er 27.
Jeg fik Tilde da jeg var 21 og trillingerne når jeg er fyldt 25.
Min lillesøster S er nu 16 år og gravid og når lige at fylde 17 inden hun føder.

Så vi får nok meget tidligt børn i vores familie, det har jeg egentlig aldrig tænkt over

Puhaaa en dyr jul hahahaha...

Anmeld

3. maj 2012

Krussedulle

emsaroto skriver:

Min mor var 24.. Jeg var 18

Anmeld

3. maj 2012

Tildes mor

Mettefpigen skriver:

Puhaaa en dyr jul hahahaha...

meget dyr jul, vi giver dog ikke gaver til mine fætre/kusiner og onkler osv. og heller ikke de af mine søskende over 18 da det ellers ville løbe op i et meget stort beløb.
Så det er kun de under 18 der får gaver .. men det er nu også nok!

Anmeld

3. maj 2012

Rosengreen

Min mor var 26 og jeg var 21.

Men min farmor og jeg var PÅ DAG (!!) lige gamle da vi fik vores første barn. Dét synes jeg er lidt sjovt -og ret vildt! 

Anmeld

3. maj 2012

UngMor17

emsaroto skriver:

Mine forældre var 22 år de da blev forældre for første gang, og jeg selv er kun 16 år, og mor om et par dage. Så de var også unge, jeg er bare en del yngre 

Anmeld

3. maj 2012

Christina :-)

emsaroto skriver:

nej min mor var 25 da hun fik mig og min far 30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.