Jer som er unge i forældrerollen ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.760 visninger
60 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

emsaroto

Pga, en ano tråd, kom jeg lige til at tænke på, om jer der er unge forældre, også har forældre som var unge, da de blev forældre

Jeg selv har ikke. Mine forældre, fik den første af os tre piger som 30årige og jeg var 19. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Dinna88

Det ligger til min familie at være unge mødre - f.eks. var min moster 17 og min mor var 20. Min søster var vist 21 eller 22. Min mormor har med garanti også været ung da hun alligevel nåede at få 6 børn med mange års forskel imellem den yngste og ældste Så her er der klart et mønster! Selv er jeg nu 20, og der går ikke mange år

Anmeld

3. maj 2012

Dinna88

dobbelt

Anmeld

3. maj 2012

anja89

Ja min mor var 16 da hun fik min søster og 22 da hun fik mig.

Selv var jeg 18 da jeg fik min første

Anmeld

3. maj 2012

mortilnoahogmelina

emsaroto skriver:

Pga, en ano tråd, kom jeg lige til at tænke på, om jer der er unge forældre, også har forældre som var unge, da de blev forældre

Jeg selv har ikke. Mine forældre, fik den første af os tre piger som 30årige og jeg var 19. 

Min mor var 22 da hun fik min bror .

Jeg var 21 da.jeg fik den første .

Og min bror var 26 da han fik den første .

Anmeld

3. maj 2012

LilleChelle

Min mor var 19 da hun fik min søster, og 21 da hun fik mig. 

- Jeg er 20 når jeg føder min dreng til oktober  

Anmeld

3. maj 2012

LilleLene

emsaroto skriver:

Jeg er 19 når den bette kommer

og min momse var vidst 25-26 da hun fik min storebror

Anmeld

3. maj 2012

emsaroto

Dinna88 skriver:

dobbelt

Anmeld

3. maj 2012

emsaroto

Fuck min mor var gammel så haha

Anmeld

3. maj 2012

Mette.

emsaroto skriver:

Jeg fik Emilie da jeg var 21 år.

Min mor fik mig ved samme alder og både min mormor og farmor fik også deres første omkring den alder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.