Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pga, en ano tråd, kom jeg lige til at tænke på, om jer der er unge forældre, også har forældre som var unge, da de blev forældre
Jeg selv har ikke. Mine forældre, fik den første af os tre piger som 30årige og jeg var 19.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det ligger til min familie at være unge mødre - f.eks. var min moster 17 og min mor var 20. Min søster var vist 21 eller 22. Min mormor har med garanti også været ung da hun alligevel nåede at få 6 børn med mange års forskel imellem den yngste og ældste Så her er der klart et mønster! Selv er jeg nu 20, og der går ikke mange år
dobbelt
Ja min mor var 16 da hun fik min søster og 22 da hun fik mig.
Selv var jeg 18 da jeg fik min første
emsaroto skriver: Pga, en ano tråd, kom jeg lige til at tænke på, om jer der er unge forældre, også har forældre som var unge, da de blev forældre Jeg selv har ikke. Mine forældre, fik den første af os tre piger som 30årige og jeg var 19.
Min mor var 19 da hun fik min søster, og 21 da hun fik mig.
- Jeg er 20 når jeg føder min dreng til oktober
Jeg er 19 når den bette kommer og min momse var vidst 25-26 da hun fik min storebror
Dinna88 skriver: dobbelt
Fuck min mor var gammel så haha
Jeg fik Emilie da jeg var 21 år.
Min mor fik mig ved samme alder og både min mormor og farmor fik også deres første omkring den alder.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128