Jer som er unge i forældrerollen ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

Krussedulle

emsaroto skriver:

Pga, en ano tråd, kom jeg lige til at tænke på, om jer der er unge forældre, også har forældre som var unge, da de blev forældre

Jeg selv har ikke. Mine forældre, fik den første af os tre piger som 30årige og jeg var 19. 

Ikke rigtig

Jeg var 18, og min mor var 24

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

wmillapigenw

min mor nåede lige at blive 19 da hun fik mig, jeg selv nåede lige at blive 18 et par dage før han kom

Anmeld

16. juni 2012

Ønskebarnet12

Min mormor fik sit første barn som 15 årige, og min mor fik min storebror som 22 årige jeg er selv lige fyldt 22 år og får min første barn som er en dreng her til oktober:-)

Anmeld

16. juni 2012

Kamulla

jeg er nr. 3 barn.. men min mor var 18 da hun fik min ældste søster... men ikke så ung igen da hun fik mig... min søster som bliver 30 i år, har ingen børn.. jeg er den eneste.. så syntes ikke helt den skrøne skulle passe her

Anmeld

16. juni 2012

onlyme

emsaroto skriver:

Pga, en ano tråd, kom jeg lige til at tænke på, om jer der er unge forældre, også har forældre som var unge, da de blev forældre

Jeg selv har ikke. Mine forældre, fik den første af os tre piger som 30årige og jeg var 19. 

Jeg var lige blevet 20 da jeg fik min søn ( 18 dage efter min fødselsdag) og når lige at blive 21 når vores datter kommer til verdenen med mindre hun kommer 2 uger for tidlig
Mine forældre var ikke unge,.! også oppe i de 30 og derop,.!

Anmeld

16. juni 2012

Dorthe1986

Min mor var 17 da hun fik den første af ialt seks børn, og 35 da jeg, som den sidste kom til verden.
Jeg selv var 24 da jeg fødte min søn, og er den af mine søskende der har været yngst ved første barn

Anmeld

16. juni 2012

LinLin

Jeg var knapt 22 - er det ungt?!

Min mor var 24 og min bedstemor 19!

Anmeld

16. juni 2012

Lunae

emsaroto skriver:

Nu ved jeg ikke helt hvordan definitionen på unge forældre lyder, men jeg var knap 24 og min kæreste 22, da vi fik Camille.

Hun var planlagt - vi ville gerne være unge forældre, men samtidig var det vigtigt for os at vi havde gang i uddannelse osv.

Min mor var 19 da hun fik mig. Min svigermor var 23 da hun fik min kæreste.

Begge mine bedstemødre var også 19 ved deres første barn'

Anmeld

16. juni 2012

Kofoed.

Ved den første af os unger var min mor 23 og far 29, jeg er den yngste og der er 5 år mellem ældste og mig. Jeg er den eneste der har barn og var kun lige fyldt 21. (det er den biologiske del af flokken )

Anmeld

16. juni 2012

NinaNymannMadsen

hmm det ved jeg nu ikke helt.

min mormor var 17 da hun fik min mor og 10 måneder senere fik hun min onkel.

min mor var vidst nok 24 da hun fik mig og 27 da hun fik min søster.

jeg var selv 19 da jeg fik den første og 22 da jeg fik den anden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.