Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
emsaroto skriver: Pga, en ano tråd, kom jeg lige til at tænke på, om jer der er unge forældre, også har forældre som var unge, da de blev forældre Jeg selv har ikke. Mine forældre, fik den første af os tre piger som 30årige og jeg var 19.
Pga, en ano tråd, kom jeg lige til at tænke på, om jer der er unge forældre, også har forældre som var unge, da de blev forældre
Jeg selv har ikke. Mine forældre, fik den første af os tre piger som 30årige og jeg var 19.
Hmm, ved egentlig ikke med de ældre i familien - min mormor, oldemor osv. Men min mor var 25 da hun fik mig, og jeg var 22 da jeg fik min søn Så det ligger da lidt op ad hinanden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
min mor var 24, og min far 23.. da de fik mig.. og blev gift..
og jeg var 19 da jeg fik min datter..
Pga, en ano tråd, kom jeg lige til at tænke på, om jer der er unge forældre, også har forældre som var unge, da de blev forældre Jeg selv har ikke. Mine forældre, fik den første af os tre piger som 30årige og jeg var 19.
Min mor var 29 da hun fik mig, min far var 31 men fik sin den første som 19 årig. Jeg er den ældste i min familie til at få barn ud over min mor (jeg var 24)
Jeg var 22, da jeg fik min datter, og fik barn nr.3, da jeg var 27.
Min mor var 20 og 24.
Min mormor var 25, 27 og 35.
Min datter er nu 18, og jeg gætter på, hun får barn før de 25 - og forhåbentlig ikke lige foreløbig....
Min mor fik min bror som 20 årige- og jeg var en lille efternøler og kom 8 år efter
Men jeg er selv 22 år, når jeg føder til august
mine var 30 og 31 da de fik mig
og jeg er "ung mor" (21) tror måske det er derfor jeg har fået børn i en meget tidelig alder, jeg var ked af at mine var så "gamle" når man så på mine venners forældre der var 10 år yngre og legede og spillede fodbold osv- med deres børn-- det var mine forældre slet ike i stand til da jeg blev 10+
Min mormor var 18 og 20 år da hun fik sine 2 børn. Min mor var 23 og jeg selv er 22 og fødte her i marts :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128