Jer som er unge i forældrerollen ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

Røverdatter

emsaroto skriver:

Pga, en ano tråd, kom jeg lige til at tænke på, om jer der er unge forældre, også har forældre som var unge, da de blev forældre

Jeg selv har ikke. Mine forældre, fik den første af os tre piger som 30årige og jeg var 19. 

Hmm, ved egentlig ikke med de ældre i familien - min mormor, oldemor osv. Men min mor var 25 da hun fik mig, og jeg var 22 da jeg fik min søn Så det ligger da lidt op ad hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

An&Jo

min mormor var 23 da hun fik min mor

min mor var 19 da hun fik den første

min søster var 22 da hun fik min nevø

jeg selv var 20 da jeg fik min søn..

så jo vi har da os allesammen været forholdsvist unge

Anmeld

3. maj 2012

MelikkazMoar

emsaroto skriver:

Pga, en ano tråd, kom jeg lige til at tænke på, om jer der er unge forældre, også har forældre som var unge, da de blev forældre

Jeg selv har ikke. Mine forældre, fik den første af os tre piger som 30årige og jeg var 19. 

min mor var 24, og min far 23.. da de fik mig.. og blev gift..

og jeg var 19 da jeg fik min datter..

Anmeld

3. maj 2012

MomInTheMaking

Min mor var 29 da hun fik mig, min far var 31 men fik sin den første som 19 årig. Jeg er den ældste i min familie til at få barn ud over min mor (jeg var 24)

Anmeld

3. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg var 22, da jeg fik min datter, og fik barn nr.3, da jeg var 27. 

Min mor var 20 og 24. 

Min mormor var 25, 27 og 35. 

Min datter er nu 18, og jeg gætter på, hun får barn før de 25 - og forhåbentlig ikke lige foreløbig....

Anmeld

3. maj 2012

LouiseRH

Jeg er 19 og fødte for en måned siden
Min mor var 21, min mormor 19, min farmor 18 eller 19 og min oldemor på min mors side var 19.

Anmeld

16. juni 2012

Tanjadamgaard

emsaroto skriver:

Min mor fik min bror som 20 årige- og jeg var en lille efternøler og kom 8 år efter 

Men jeg er selv 22 år, når jeg føder til august 

Anmeld

16. juni 2012

KarinaA

mine var 30 og 31 da de fik mig  

og jeg er "ung mor" (21) tror måske det er derfor jeg har fået børn i en meget tidelig alder, jeg var ked af at mine var så "gamle" når man så på mine venners forældre der var 10 år yngre og legede og spillede fodbold osv- med deres børn-- det var mine forældre slet ike i stand til da jeg blev 10+

Anmeld

16. juni 2012

LykkeB

emsaroto skriver:

Min mormor var 18 og 20 år da hun fik sine 2 børn. Min mor var 23 og jeg selv er 22 og fødte her i marts :-)

Anmeld

16. juni 2012

Filuca

Jeg tror, jeg repræsenterer den modsatte kategori.

Min mor var 27, da hun fik mig, og jeg er selv 26, og har ingen børn endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.