Tabuemnet - grå hår.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

Tona

Babymor2010 skriver:

Ja de er pænt irreterende - dem får jeg også indimellem, efter min mor garanteret 

Det er nederen fordi jeg sjældent opdager det selv og så må manden ligesom sige "øh skat...det der lange hår i din hage..."

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Yes, nu tager jeg fat i et grå-hår-emne, for det kan nok ikke vare så længe før det første titter frem hos mig...

Men er det egentlig så tabu at få grå hår??

Jeg fylder 34 i år, og jeg har endnu ikke fået et eneste - hvornår begynder vi kvinder at få grå hår? Min kæreste fyldte 30 sidste år, og han har efterhånden haft nogle stykker i de sidste par år 

Jeg er 27, og mine begyndte at komme for 2 år siden

Og jeg er sorthåret

Anmeld

3. maj 2012

Clisolka

Amandas-mor skriver:

Det er nederen fordi jeg sjældent opdager det selv og så må manden ligesom sige "øh skat...det der lange hår i din hage..."

Jeg har efterhånden prøvet det mange gange, så jeg mærker efter engang imellem. Det er så pinligt at sidde til et møde hvis naboen kan se det i lyset 

Anmeld

3. maj 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Jeg er 27, og mine begyndte at komme for 2 år siden

Og jeg er sorthåret

Anmeld

3. maj 2012

Tona

Babymor2010 skriver:

Jeg har efterhånden prøvet det mange gange, så jeg mærker efter engang imellem. Det er så pinligt at sidde til et møde hvis naboen kan se det i lyset 

Åh nej...den risiko havde jeg aldrig tænkt over før...men det gør jeg så nu   

Anmeld

3. maj 2012

Clisolka

Amandas-mor skriver:

Åh nej...den risiko havde jeg aldrig tænkt over før...men det gør jeg så nu   

Haha ja, jeg sad en dag til et møde, hvor jeg kunne se et langt hår på min kollegas hals.... Så tænkte jeg, det skulle de i hvert fald ikke med mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.