Tabuemnet - grå hår.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

La´chrissen

Babymor2010 skriver:

Min mor må kunne fortælle det - de havde trods alt været gift i 16 år da han døde 

ja det plejer kvinder da at kunne huske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Babymor2010 skriver:

Ja, det kan jo tydeligt ses når ikke man farver hår mere. 

Jeg har ikke farvet hår siden nytåret 09/10 - 2 måneder efter stod jeg med de 2 streger, og så var det slut med at farve hår for mit vedkommende  Sidste gang jeg farvede hår farvede jeg det tæt på min egen hårfarve, så jeg kunne ikke engang se, da det begyndte at vokse ud  Nu har jeg fået lidt lysere striber end jeg plejer, men ingen grå hår endnu 

Jeg tror ik jeg har haft min rigtig hårfarve siden jeg var 13 år, så er blevet noget overrasket over, hvor grå det endelig er i bunden.

Men syntes faktiske at grå hår ka se mega godt ud. Så må vi bare se om det også ser godt ud på mig! Og ellers er jeg jo så heldig at min søster hurtigt ka fikse det, til den tid! Vh stine

Anmeld

2. maj 2012

Clisolka

StineW79 skriver:

Jeg tror ik jeg har haft min rigtig hårfarve siden jeg var 13 år, så er blevet noget overrasket over, hvor grå det endelig er i bunden.

Men syntes faktiske at grå hår ka se mega godt ud. Så må vi bare se om det også ser godt ud på mig! Og ellers er jeg jo så heldig at min søster hurtigt ka fikse det, til den tid! Vh stine

Haha ja jeg har heller ikke haft min oprindelige hårfarve i maaaaaange år - jeg kan huske jeg allerede farvede det endnu mere blond omkring 9-10 klasse... De sidste mange år jeg farvede det var det rødt - og nu er det mere på vej over i det leverpostejsfarvede 

Anmeld

2. maj 2012

Dot D

Jeg er 36 år, og jeg fik det første for et par år siden... Jeg vil så gerne være gråhåret, synes det er vildt flot.

Så da jeg synes, jeg så det første i spejlet, så rykkede jeg det ud for at se, OG så var det gråt, og jeg ærgede mig, thi hi...

Nu er der kommet en hel del flere, men er normalt farvet, så har først set dem nu, hvor farven er ved at være væk

Anmeld

2. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Babymor2010 skriver:

Haha ja jeg har heller ikke haft min oprindelige hårfarve i maaaaaange år - jeg kan huske jeg allerede farvede det endnu mere blond omkring 9-10 klasse... De sidste mange år jeg farvede det var det rødt - og nu er det mere på vej over i det leverpostejsfarvede 

Det er lidt sjovt for jeg var helt lys blond som barn, men da jeg var omkring 11, ændre det sig til leverpostejse farve og nu virker udvoksningen lyser end jeg sådan lige husker den! Min søster siger det så er fordi der er så mange grå hår... Den farve jeg er ved at vokse ud er mørk brun, med rød.Vh stine

Anmeld

2. maj 2012

Becks

Jeg er 28 år og fik mine første grå hår da jeg var 24 år.. De kommer kun i højre side

Anmeld

3. maj 2012

Maja_4000

Babymor2010 skriver:

Det var alligevel tidligt 

Ja  Hehe

Anmeld

3. maj 2012

Nitz - <3 David

Ja det er vildt forskelligt.. Jeg har ikke selv fundet nogle endnu (er 25) Men min kæreste er 29, og han har mange.. Hans startede allerede i 7 klasse..
Jeg tror det ligger i generne.. Min svigermor fik også grå hår tidligt.. ved dog ikke hvor tidligt..
Jeg tænker aldrig over at han har nogle grå hår.. Men der er mange der kommenterer det.. især hvis de ikke før havde bemærket det..

Anmeld

3. maj 2012

Tona

Yes, nu tager jeg fat i et grå-hår-emne, for det kan nok ikke vare så længe før det første titter frem hos mig...

Men er det egentlig så tabu at få grå hår??

Jeg fylder 34 i år, og jeg har endnu ikke fået et eneste - hvornår begynder vi kvinder at få grå hår? Min kæreste fyldte 30 sidste år, og han har efterhånden haft nogle stykker i de sidste par år 

Jeg har ingen grå hår (er 30 år), men til gengæld har jeg de sidste par år fået sådan et enkelt forholdsvist langt sort hår som gror ud af min hage   Jeg plukker det selvfølgelig væk, med en pincet, men det er da stadig grotesk

Nå med det var jo et helt sidespring...jeg håber der går maaaange år før jeg bliver gråhåret i og med at jeg ikke tør bruge hårfarve. Men begge mine forældre er gråhårede så jeg slipper vel næppe.

Anmeld

3. maj 2012

Clisolka

Amandas-mor skriver:

Jeg har ingen grå hår (er 30 år), men til gengæld har jeg de sidste par år fået sådan et enkelt forholdsvist langt sort hår som gror ud af min hage   Jeg plukker det selvfølgelig væk, med en pincet, men det er da stadig grotesk

Nå med det var jo et helt sidespring...jeg håber der går maaaange år før jeg bliver gråhåret i og med at jeg ikke tør bruge hårfarve. Men begge mine forældre er gråhårede så jeg slipper vel næppe.

Ja de er pænt irreterende - dem får jeg også indimellem, efter min mor garanteret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.