Tabuemnet - grå hår.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

Clisolka

forår skriver:

Jeg er 33år og har lidt. Det startede efter jeg havde født! Så kan man så tænke lidt over det...hahaha min datter er nu 2 1/2år.

Haha jeg er også sikker på, at jeg snart får grå hår af at være mor til en tumling på 1½ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Clisolka

ønskebarn74 skriver:

jeg er snart 38 og har en 1-3stk og det er det.. min mand er 36år og har mange.. gg.. han påstår det er mig der giver ham dem..

Ja, jeg skal da også sige at det er min kæreste der giver mig det, når de dukker frem 

Anmeld

2. maj 2012

Clisolka

MariaJ skriver:

Jeg tror det er meget forskelligt. Jeg er 37 og har nogle enkelte. De er vist kommet i løbet af de sidste par år. Jeg er mørkhåret, og så ser man dem jo også lettere.

Ja, det er ikke let når man er mørkhåret - det kan jeg i hvert fald se på min mor 

Anmeld

2. maj 2012

La´chrissen

Babymor2010 skriver:

Yes, nu tager jeg fat i et grå-hår-emne, for det kan nok ikke vare så længe før det første titter frem hos mig...

Men er det egentlig så tabu at få grå hår??

Jeg fylder 34 i år, og jeg har endnu ikke fået et eneste - hvornår begynder vi kvinder at få grå hår? Min kæreste fyldte 30 sidste år, og han har efterhånden haft nogle stykker i de sidste par år 

Jeg opdagede mine første kort før jeg blev 25 og de er stadig kun få men er der.
Men hvornår man får dem er lidt op til hvad man arver fra familie. Man kan nogenlunde se, hvem af ens forældre hårtypen ligner og så tage det lidt der ud fra, Men intet er jo 100% sikkert. Men tag et kig på dine forældre.
og så bare nyd mens de ikke er der

Anmeld

2. maj 2012

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Jeg er 22 og har en lillepitte plet med grå hår .. Den er omkring 1½ cm. og jeg har haft den så længe jeg (og min mor ) kan huske .. Min frisør siger at det kan komme , hvis man er blevet trykket lidt under fødslen 

Min kæreste har nogle enkelte hår .. Han er også 22 :b

Det var alligevel tidligt 

Anmeld

2. maj 2012

Clisolka

Valle81 skriver:

Jeg er 31 og jeg er begyndt at få dem giver børn og mand skylden

ha ha

Haha jeg vil i hvert fald gøre det samme 

Anmeld

2. maj 2012

Plysbjørnen

Babymor2010 skriver:

Yes, nu tager jeg fat i et grå-hår-emne, for det kan nok ikke vare så længe før det første titter frem hos mig...

Men er det egentlig så tabu at få grå hår??

Jeg fylder 34 i år, og jeg har endnu ikke fået et eneste - hvornår begynder vi kvinder at få grå hår? Min kæreste fyldte 30 sidste år, og han har efterhånden haft nogle stykker i de sidste par år 

Jeg er med... og jeg er også lige blevet 34... Fik det første da jeg var 25, men det hev min moster ud, hun synes det var for tidligt...

Anmeld

2. maj 2012

Clisolka

Frøken J. skriver:

Jeg begyndte at få dem for et par år siden i pandehåret, og jeg bliver 23 om en uge :-) men det gør mig intet, farver det alligevel.. Siger til mig selv det er modenhed og erfaring der giver det grå guld

Lige præcis - modenhed og erfaring  Jeg er heller ikke bange for at få dem, men er da begyndt at tænke lidt over, hvornår de begynder at titte frem 

Anmeld

2. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg fandt de første grå hår lige omkring da jeg blev 18. Er lige blevet 33, og min kære søster der er frisør siger at jeg er ca 30 procent grå håret! Hvilket jo ka ses rigtig nu hvor jeg er gravid i uge 31 og ik har fået farvet hår siden midten af august sidste år!! 

Er sikker på at det er arvligt, da min far også var helt grå håret i midten af 30'ende. 

Mig og søster er blevet enige om at jeg ik ska ha farvet hår igen, før vi har set hele min rigtige hårfarve vh stine

Anmeld

2. maj 2012

Clisolka

Sara. skriver:

Jeg er stadig forholdsvis ung... Er 26 og har ingen grå hår (af jeg ved af i hvert fald). Min mand bliver 30 til oktober og han har efterhånden en del...

Jeg har engang læst at man arver det grå hår fra sin mor? om det passer skal jeg ikke kunne sige. Men min mands mor er i 50erne og fuldstændig grå håret.... så det passer herhjemme.

Synes egentlig det kan være flot med gråt hår  

Ja, jeg syntes også det kan være flot, og jeg er heller ikke bange for det  Hmm jeg kan ikke engang huske, hvornår min mor begyndte at få dem - det må jeg lige spørge om 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.