Tabuemnet - grå hår.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.834 visninger
45 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

Clisolka

Yes, nu tager jeg fat i et grå-hår-emne, for det kan nok ikke vare så længe før det første titter frem hos mig...

Men er det egentlig så tabu at få grå hår??

Jeg fylder 34 i år, og jeg har endnu ikke fået et eneste - hvornår begynder vi kvinder at få grå hår? Min kæreste fyldte 30 sidste år, og han har efterhånden haft nogle stykker i de sidste par år 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

forår

Jeg er 33år og har lidt. Det startede efter jeg havde født! Så kan man så tænke lidt over det...hahaha min datter er nu 2 1/2år.

Anmeld

2. maj 2012

morbibi

Aner ikke hvornår det starter, men kender nogen stykker, der kun var i 30'erne, da enkelte gå hår tittede frem

Anmeld

2. maj 2012

ønskebørn74

Babymor2010 skriver:

Yes, nu tager jeg fat i et grå-hår-emne, for det kan nok ikke vare så længe før det første titter frem hos mig...

Jeg fylder 34 i år, og jeg har endnu ikke fået et eneste - hvornår begynder vi kvinder at få grå hår? Min kæreste fyldte 30 sidste år, og han har efterhånden haft nogle stykker i de sidste par år 

jeg er snart 38 og har en 1-3stk og det er det.. min mand er 36år og har mange.. gg.. han påstår det er mig der giver ham dem..

Anmeld

2. maj 2012

MariaJ

Jeg tror det er meget forskelligt. Jeg er 37 og har nogle enkelte. De er vist kommet i løbet af de sidste par år. Jeg er mørkhåret, og så ser man dem jo også lettere.

Anmeld

2. maj 2012

Maja_4000

Jeg er 22 og har en lillepitte plet med grå hår .. Den er omkring 1½ cm. og jeg har haft den så længe jeg (og min mor ) kan huske .. Min frisør siger at det kan komme , hvis man er blevet trykket lidt under fødslen 

Min kæreste har nogle enkelte hår .. Han er også 22 :b

Anmeld

2. maj 2012

Valle81

Jeg er 31 og jeg er begyndt at få dem giver børn og mand skylden

ha ha

Anmeld

2. maj 2012

Frøken J.

Babymor2010 skriver:

Jeg begyndte at få dem for et par år siden i pandehåret, og jeg bliver 23 om en uge :-) men det gør mig intet, farver det alligevel.. Siger til mig selv det er modenhed og erfaring der giver det grå guld

Anmeld

2. maj 2012

Sara.

Jeg er stadig forholdsvis ung... Er 26 og har ingen grå hår (af jeg ved af i hvert fald). Min mand bliver 30 til oktober og han har efterhånden en del...

Jeg har engang læst at man arver det grå hår fra sin mor? om det passer skal jeg ikke kunne sige. Men min mands mor er i 50erne og fuldstændig grå håret.... så det passer herhjemme.

Synes egentlig det kan være flot med gråt hår  

Anmeld

2. maj 2012

Ciss

Babymor2010 skriver:

Det er virkelig forskellig!

Jeg har en kusine, som var gråhåret (helt grå), inden hun fyldte 30. (Ligesom sin mor), mens jeg tager efter min egen mor, som ligesom sin mor blev meget sent grå. (Hun er nu 72 og bare delvis grå). Selv er jeg 38 og har ikke opdaget grå hår endnu.

Min bedste veninde er også 38 - og hun er lige begyndt at finde enkelte grå hår her i vinter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.